Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 juli 2011 20:31

jag har världens finast vänner ♥

 

jag saknar er så sjukt jävla mycket!

helt jävla galet hur mycket jag längtar hem just nu, redan tjaffsat med mamma pga av det.. så tänker inte påpeka det, hon blir bara sur . och jag vill inte förstöra för henne och pappa !

på onsdag kommer jag hem, odååå jävlar !

MÅSTE verkligen träffa alla sötnosar dåååå, helt jävla klart !

 

orkar ine skriva mer nu, + jag ska sociala mig med Philip, Stefan, Dennis osv på msn, ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 juli 2011 17:19

helloo !

fanta ecotic ♥


OM SANNINGEN SKA FRAM :

jag saknar mina vänner sjukt mycket

jag vill ha godis

jag måste ladda min mobil snart, annars dör den

det regnar

jag har sjukt tråkigt

jag borde fixa iordning bloggen men jag orkar inte

jag ska snart logga in på fb och bdb

jag chattar med dennis

jag ska duscha snart

jag har lust o ställa mig i reget och skrika :]

jag fick hetttsryck i skoaffärn idag

jag lyssnar på Moments ago just nu!

jag tycker att det här är idiotiskt och vet inte varför jag gör det *ler*

nu ska jag dricka fanta exotic

 

hejdå, idiotoooinlägg, jag vet :}

stolt mupp ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 juli 2011 16:37

hey everyoneeee :'d

kom nyss hem typ, har varit i löttorp (?) tror jag, typ gått runt o tittat i några affärer , ätit o sååå..

FYFAN VA HETS, hittade galet snygga converse för 499:-,

tror ni att dom fanns i rätt storlek eller?! NEJ!

jag höll på o börja grina vafan, SKIIIIIITSNYGGA !

öhm.. är skiiitmätt också fast det var typ 2-3 timmar sen jag åt xd


skriver mer sen, orkar inte nuuu!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 juli 2011 00:03

NEW STUFF BABE ♥


   

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards