Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 juli 2011 23:48

hejsan, nuu äntligen kommer det ett inlägg

startade datorn för nån timme sen men har inte orkat logga in på bloggen för har haft en massa annan skit för mig !

 

nu äre iallafall tänkt att det ska komma några bilder , på mina nyyyinköpta kläder !

det är bara 2 saker men iallafall, det är ju någe (a)

dom  kommer snart, har bara hunnit fixa bild på 1 av grejerna sååå..

ska bara fixa på den andra så kommer dom sen !

 

tjaroe , i love u , i love u , i love uuuuuuuE!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 juli 2011 20:35

heysan, snabbbtttt litet inlägg nuu dåårååå!

 

har inte blivit någon uppdatering idag pga. att mamma väkte mig kvart över ett , då skulle vi äta ! Sen efter det bytte jag om, fixa håret oså osen åkte vi till Färjestaden FOR SOME SHOPPIING !

Sen kom vi hem för ett litet tag sen och då åt vi , nu blir det bara ett kort litet inlägg för datorn kommer höna av !

 

skriver mer sen om jag hinner och orkar, då kommer det nog bilder på dagens inköp ocksåå !

ha det bäst sålänge , jag älskar er!

puss, kram,kärlek

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards