Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 27 juli 2011

:]

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juli 2011 18:03

hello there !


ändrade färgerna lite, eftersom det ser ut som skit!

men, ska fixa ny header oså senare också !

orkar inte fixa det nu, det är fööör varmt för det, men det fixas seeeeen !

 

nu ska jag typ.. vara lite social med Mathias på msn, så tjaroooe!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juli 2011 17:10

   In a galaxy far, far away , we're better together !

 

I was thinking about you, painting you a little picture

With things you can't put on paper

I keep searching for my kind of perfect

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juli 2011 13:58

Lunch - Check  

               

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juli 2011 11:40

åh min guds stortååå :{


You can break my boens with sticks and stones, but you can't hold me down.

I think it's time I break the rules you made and make some on my own.

 

 

du är d-i-s-g-u-s-t-i-n-g

kommer massa bilder senare, typ från första veckan här på öland oså. kommer väll ta massa fler kort sen, men.. dom jag tagit hitills kommer snart !

 

nu ska jag dra ner te stranden o ta det chill i solen !

kärlek

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards