Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 26 juli 2011

:]

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 juli 2011 16:34

hello baby

 

mamma väkte mig tidigt idag OCKSÅ ! typ 9/10 kanske !

gick upp, åt en risifrutti :o Sen sååå.. typ , bytte jag om till Jeans , linne o tjocktröja .

Sen så satte vi oss i bilen och åkte mot Jussi, Liza och Einars "tillfälliga boende" .

Sen när vi kom fram, stannade vi bilen och väntade på dom, mamma o pappa hoppade ut ur bilen och ställde sig utanför medans jag la ner huvudet på sätet brevid mig i bilen och sov. Sen när dom kom och vi skulle åka nånstans med dom såååå.. öhm.. typ, vaknade jag, sen åkte vi iväg, allihopa eller ja.. Jag, mamma, pappa, Jussi, Liza o Einar. Först stannade vi vid "tälten" i köpingsvik där man kan köpa lite prylar och så..

Sen gick vi till "klinta camping" där vi bodde några nätter förra året och kika runt lite o gick på toa ! Efter det gick vi ner på stranden fortfarande på "klinta" , köpingsvik. Jag, mamma och Liza köpte varsin Cornetto, hallon och vanilj -glass, (stavning) *gilla*

Efter det gick vi till bilarna och åkte iväg till "Ninnis kroppkaksbod" där mamma, pappa, jussi och einar åt kroppkakor, smör, grädde och sylt !

Och jag äter inte kroppkakor, för jag tycker att det smakar skit, men jag va gaaaalet hungrig , så jag satt där o mådde illa av både det dom åt och pga. min hunger !

Sen åkte vi till "löttis GRILLEN" för att jag o Liza skulle få nån mat ocksååå, men det tog ååååår

först så stog vi o väntade i år på o få beställa, sen väntade vi i åååår på o få maten, sen fick vi maten o sen åkte vi "hem" .. eller ja, till husvagnen "böda sand, camping"!

satte mig här onu ska jag faktiskt göra någe, inte bara såååssa !


kommer en massa bilder sen, I think !

skriver iallafall mer senare,puss kärlek

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 juli 2011 01:03

fyfan

det här kommer bli skiten  resten av tiden, jag har redan surat hela den här kvällen.. bara typ lite mer än 1 vecka kvar, HELT JÄVLA ENSAM . g-reat

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards