Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juli 2011 19:14

mamma, du är sååå bra !

mamma betalade nyss så att jag har internet hela tiden i 1 vecka !

tack mamma du är bäst ♥

älskar dig !


sååå... nu kommer jag blogga mer än jag gjort på senaste tiden, alltså..

nu på öland !

skitsamma, har inget att skriva just nu !

tjarååå ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juli 2011 18:21

haha , alltså..

jag har sååååå jävla tråkigt, finns fan inge o göra !

har lite tid kvar på timmen jag köpte, internet

sååå.. tänkte att jag kan blåååågggaaaaaaaaaa liite (a)

 

men bara liite, för ska titta fb en gång till osååå !

 

men iallafall, steven ligger och biter på en tennisboll och ljudet är ganska irrierande :(

nuuuuuuuuuu.. så ska jag checka fb !

seeeeen, sååå.. typ ska jag göra någe annat och lägga bort datan ett tag !

+ den är skiiiiiiiiitvarm !

tjarå ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juli 2011 18:18

fyfan va jobbig du är,

du vet ju förfan inte vad du snackar om


fedt jobbig, seriöst !

du vet inte när jag köpte skiten ens,

och.. nej, 20 minuter är INTE 2 timmar ..


fyfan :ooo

jobbig pappa, jobbig !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juli 2011 18:05

hann med ett till kort litet inlägg innan tiden är sluuut !

jag sitter i förtältet med datorn i knät, mamma är o duschar,

mattias och henrik är o leker i lekparken trorjag ,

saila, jekke o pappa sitter o pratar och sara sitter xd


imorse åkte mormor, morfar och virpi hem, fast jag låg o sov då :]

senså.. typ väkte mamma mig nån gång mellan 12 o halv 1 .

sen så.. ah, har vi inte gjort så mycket, för det är inge bra väder liiiksom !


eller.. ja, mamma o jag har tittat på en film, medans familjen jehkonen var i borgholm och pappsen såååsa i förtältet !

 


<3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juli 2011 17:51

hejsan er gullungar där uuuteeee !

 

jag har internet igen, ett tag !

känns sååå jääävla bra alltså !

skaaaa typ.. checka facebook osååånt..

men..

nu vet ni att jag lever :d

 

skriver snart, hoppas jag !

puss , hhhhejs !

jag älskar er som in i bombens mycket

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards