Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 juli 2011 16:59

tjenare gullisar !


sitter i husvagnen på öland, böda sand ! :d

hinner bara med ett kort litet inlägg, för jag har inte fått dongeln av Jonna än så jag måste köpa internet en timme i taget, kostar 20 kronor med mobilen -.-'

men min mamma är snäll och betalar åt mig ♥



men iallafall, nu har jag internet bara en liten stund, så ..

idag vaknade alla typ klockan 8 utom jag och sara.

sen vaknade hon typ halv 11 och då skulle hon gå ut o titta varför dom va så tysta...

men då var dom inte hemma, maha, xd

dom hade gått till stranden allihopa

mamma, pappa, hennes päron, mormor, morfar, virpi, mattias och henrik !

sen vaknade jag typ 1 timme senare, av att mamma kom in i husvagnen xd


haha, skitsamma

vi åt frukost osen gick vi till stranden, sen gick jag o sara tillbaka för att det blåste så föjävliiigt kallt :oooo

men iallafall, här uppe vid husvagnen vare swenvarmt i solen (y)

sen försvann den bakom ett träd -.-'


ALLA SOM GÅR FÖRBI ÖVER VÅRA HUSVAGNS OCH TÄLT TOMTER KAN FAN BARA GÅ OCH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

 

haha, igår när vi var och badade , tror vi att vi vart filmade av STRIX OCH TV 5 filmteamet...

 

haha, för vi stog på nån flyyytgrej i vattnet, sen så.. filmade dom en som stog framför oss på stranden och , dom filmade lixom ut mot vattnet där vi var . HAHAHAHAH xd

 

alla får vällll kika på BÖDASANDPROGRAMET sen o titta om ni ser oss dääär ute i vattnet ;d

 

tjarååååååååå !

 



Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards