Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 16 juli 2011

-.-

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 23:02

hejsan sötnos♥


skulle ju titta på film med mamma, men det var phonebooth, o den har jag redan sett, så pallade inte deeeeeeeet.

satte mig i köket med datorn istället, känns lite ensamt oså.. xd

men iallafall.. ska dricka någe  nu för jag är gaaalet törstig osen så får vi se vad jag hittar på, om 58 minuter är det min födelsedag,KÄNN PÅ DEN DU !


aja .. skriver senare


loveu ♥

puss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 21:43

smakar gammal DÖÖÖRTY towel !

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 21:30

tjenis gullet !


snart blire checka film med mina päroooon :d

nyss titta vi somamrkrysset och ... ja, ni får se själva, HAHAHAHAH




Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 20:01

ätit griiilllat kött, potatissallad och såååås !


nu ska jag titta på sommarkrysset med min kära mamma !


puuuussellipusspuss, hejdå


HJÄÄÄÄÄRTA

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 18:13

min mamma tittar på fooootboll och jag har tråååkigt !

är hungrig också och det gör ju inte saken bättre !

sen är jag en massa trött, + jag måste packa ..

 

fufan va jobbigt !

 

har ingen aning om vad, ellerhur mycket av allt jag behöver ha med mig .. :[

skitsamma.. det måste bli gjort så jag kan lika gärna göra det nu när jag väntar på maten !

aja.. hejdå


skriver senare, I think !

puss, massa käääärlek

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 16:21

just nu vill jag bara soooova !


så jag ska lägga mig i soffan och titta på tv ett tag, ose om jag blir piggare eller om jag ska sooova en stund ..

men iallafall.. jag har rätt tråkigt också, så lite tv kanske får mig o bli liiite glad ;d

men.. sen har jag typ ont i magen, så liite vila blir noo bra !


skriver senare, om jag har tid !

ska ju packa också, om jag orkar ..

vill inte göra allt imorgon, det är ju trots allt så att jag fyller år imorgon(a)

sååå.. tjaroe,

HJÄÄÄÄRTAA

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 15:06

nu är det såhär .. att jag har duschat, och jag ska .. spela nåt gulligt litet spel ,

typ om dans, sång,musik, osv :d


hihihihihih :d


hejdå, skriver sen

puss, loveu♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 14:29

hellllooosan !

 

jag har någon äcklig olja i håret och den MÅSTE sitta där i..

men, får duscha om 8 minuter!

*Gilla*


men iallafall, hinner inte skriva så mycket men..

sitter i en fotölj i vardagsrummet med datorn i knät (y)

pappa tittar på tennis på tv -.-'

och mamma spelar angry birds på sin mobil , hahah :d


gullig familj, jag vet..

 

Ozzybebis, suckar och Stevenbebbsen är borta xd

eller.. nej han är nånstans i huset.. xd

 

pappa fortsätter sitt snack om virus nu -.-'

 

dom sitter o pratar internetet som jag ska ha på öland,

mamma bah: jag kollade om det var nåt man kudne beställa hemifrån,

pappa: äre MED virus?

mamma: ja.. virus ingår ..

haha, seriöst vilken störd familj jag har ! :d

 

fedt stolt ♥

 

 

 

 

 



Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards