Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 15 juli 2011

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 17:46

hejsan alla snyggingar där uteee !

 

Nuuuu är mamma, pappa, jag, jonna, billy, mormor, morfar, jussi, liza, einar och virpi här.. så vi ska typ grilla osen ska vi äta paaajjjjjjjj :ddd


Har fått lite presenter också (a)

fick pengar av mormor och morfar

och världens bästa storesyster och billy gav mig en laptop,

jonnas gamla, men den är grym ändå !


tack som fan, ni är underbara allihopa !


loveu ♥


jag är extremt hungrig nu också ...

men, pappa fixar grillen och sen så ska vi äääätaaaaaa!

 

tjaroooe ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 17:13

jag har universums bästa storesyster ♥ 











Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 15:26

You better believe that I'm here to stay,

cause your the rain and I'm the sunshiiineee , ooooh!

Look at me boy, cause I've got you where I want you.

Isn't this sooo exited , such a shame

You don't put up a fight

Att the end of the night, It's the same old stroy

but you never get it right

give it up ♥

:*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 15:22

hallådär heting !


nu äre såhär.. att min mormor, morfar o mammas moster är här !

sen såÅååååÅÅåÅåå.. är mamma o pappa o jag också här, det kanske ni fattade -.-'


osen.. jonna o billy kommer sen,

o typ jussi odom,

sen emil tror jag, o kanske emma också, but.. I don't knooooow!


tack för presenten mormor o morfar ♥

loveu !


men iallafall.. vi ska typ äta osånt tror jag.. xd

aja, skkitsammammamamama det är ändå ingen som bryr sig :}


skriver mer sen, looooveuuuualllllll!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 14:03

                 

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 13:33

hejsan,

 

 

hinner inte skriva så mycket nu, för jag måste fixa mig oså !


kommer dagens outfit sen, ;)


men nu ska jag sätta i linserna oså, såååå..

skriver snart !

 

when there's nothing more you can do, hold on

Just hold on, ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 00:27

nej.. men.. maha,



jag ska faktiskt stänga av datorn snart och sovaa tidigt för en gångs skull (y)


för imorgon måste jag gå upp typ halv 11 senast, för jag har EN HEL DEL ogöra imorgon !


sååå.. nu ska jag typ fläta håret och säga hejdå till alla gullungar, osen ska jag stänngaaa ner ;)


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.. jag orkar inte flytta mig så jag stänger inte av än (a)

men.. alltså.. jag typ.. kommer inte skriva mer nuuuuu

 

såååå.. gnatt !

jag älskar er enormt ♥

bjussar på 1 extremt ful bild ;d

jag bjuder på mig själv och det är jag fan stolt över o kunna göra !

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 00:00

hallåååå läckerbitar

 

man kan ju säga att det går såååååådääär med o taga kort..

alla ser helt failade ut osv.

extremt irriterande, :/

 

skitsamma, det kommer några bilder sen !

 

nanana, ha det gött nurå!

ska taga lite mer kort nuuuuu .

 

 

ni vet att jag älskar er ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards