Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 23:26

finally, I'm done with the hair !

 

då äre bara outfit o makeup som återstår ;d


haha, nejmen.. inge smink, bara lite mascara isåfall,

sen äre dags för fotooooon !


funderar på o göra en ny header, så.. :)

kanske blir några bilder till den ;d


men nu ska jag iallafall byta om osen taga lite kort !


-dom kommer, later !



tjarå, ha det bäst sålänge,

i love u ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 22:42

tjalalalala!

 

just nu håller jag på o fixa håret för o plååååta lite bilder , ;d

dom kommer senareeee, ;)


sååå.. håållll koll ! ;d

imorgon kommer det troligen ett inlägg med outfit, ;d

och.. sen så, äre typ såhär, att..

eftersom fler och fler börjar läsa min blogg, så känner jag att det..

lixom är så att... Jag SKA ha kvar den :*


 har ju funderat på att lägga ner den flera gånger på grund av brist på läsare, låter fedt smart I know ;d


skitsamma, men .. den läggs inte ner nu iallafallllll !

nu blire fortsätta med håret, skriver senare , tjarååå !

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 22:17

den här tjejen kan fanemej sjunga !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 22:10

hallå älsklinggggggaaaaaaaaaaar!

 

nu är jag faktiskt glaaaad, ;d

vill bara säga tack, som fan till er som läser !
det känns oootroooligt bra, att det börjar bli fler läsare på blååååggääääään !

ni är för jävla bra , jag älskar er♥

 

 

Tittade nyss på teveeee med mami och pappsen .. :)

snnnnaaaaaaaaart sååå ska jag tttyypp fixa håret, om jag orkar.

fasttttt... först ska jag ta ur linserna, för..

annars hinner jag bli för trött för de, o det är juuu inteeeeee så najzH!

men iallafall, kommer nog någe mer inlägg ikväll också !


vetni vad jag mer ska göra? VAVAVAVAVA?! :d


Titta pååå PARADISE HOTEL DANMARK ♥


HIHIHIHIHIHIHIHIH, skriver snart igen,


och.. tack IGEN för att ni läser, ni är bäst!

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 20:16

Let's be friends so we can make out !

 

tjenareeeeeeeeeeeee sötnos ... :)

nu äre såhär att.. jag, typ har tråkigt, som vanligt dårå..

det är ingen jävel som är social heller, det är ingen jävel som tittar bloggen

så jag vet inte varför jag skriver, men ..

det finns ju ändååå inget annat att göra såååååå..

eller, alltså..

nu ska jag gå och titta på tv med min familj -.-'

sen ska jag föna håret och typ platta, krusa, locka det eller någotttttttttt!


sen tyypppp.. tare lugnt osååå......




o en sak till..

JAG BLIR SÅÅÅÅ SNEEEEEEE!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 19:59

bilden är väääääldigt vacker... så jag tycker att ni som tittar min blogg förtjänar att få se den..... :]  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 13:30

hej gullunge :*

 

 

maha, det kommer en massa bilder från igår/idag senare !

såååå.. öhm... ni får vänntaaaa oseee ! :d


tjarå, hjärta

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 juli 2011 01:27

nu dog vi..

 

vi satt o titta på våran gammla blogg, som är heeeeeeeeeeelt cepe :d

 

sen så titta vi på anton o philips blogg också , gahahaha

o vi doooooooog !

 

 

shena måch , HAHAHAHAHAHA ohmygash!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, så jag är klar, nej vänta.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nej nu.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ohmy, x'''''''''''d

 

nu sååå...

 

BARNS TANKAR OM MAMMA

När jag blir arg så kastar jag de saker som hon har gett mig, förutom min hamster

Thilde 7år

 

HAHAHAHAHAHAHAHA!

 

åhfyfan våran humor, shena måch

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards