Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 19:13

halllååååå läckerbiiitar !

 

nu drar jag härifrån ett tag osnart kommer Emilia tror jag (aaaaaaaaaaaaaa)



aja iallafall, jag är bra, hälde ut mitt glitterhelvete på golvet, eller nej.. jag lixom välte burken med foten och jag orkar inte ta upp det.. så det ligger glitter på hela golvet som egentligen skulle sitta på mina naglar.. :(


men skitsamma, det är glitter kvar i burken som jag kan andvända (Y)


sämst bild, men iallafall...

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 18:45

nu äre såhär att jag är fedt glat :d

 

fööööööööör... TRUUUUMMMVIIIRVEEEEEEEEEELLLLL!


Emilia kommer hiiiiit o sooooverrrr häääääär! :d

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 18:26

jag saknar er så det gör ont, 6D

Änglabarn, det är vad ni är!

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 17:04

tjenare, jag sa ju att det kanske skulle komma ett dagens outfit inlägg, men det blir inte så.. för, min kamera är helt död o orkar inte hålla på med min mobil, för man ser inte så tydligt oså..men iallafall, jag har fedt luffiga kläder, för.. jag har alla braiga kläder i tvätten odom som inte är i tvätten ligger i garderoben odom måste jag spara eftersom jag snart åker till öland !Min älskade Nathalie kommer hem på söndag och jag åker på måndag, så jag kommer typ inte hinna träffa henne, eftersom hon kommer hem på min födelsedag, ojag åker typ fedt tidigt på morgonen på måndag, redan vid klockan 5 tror jag det var!Men.. :(sen när jag kommer hem, verkligen MÅSTE jag träffa alla, har saknat alla massoooor !inte träffat nån på jättelänge, bara emma. :)men iallafall, har inte träffat bästa nathalie, sofie, ida och julia sen jag vi sov allihopa hemma hos nathalie och sofie !saknar er älskade, underbaraaaaaaaa !aja, orkar inte skriva mer nu, så ni får stååå ut ! ;)tjaråååååååååå, skriver snart igenälskar er, det vet ni ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 14:24

tjenis,

ska stänga av datorn och titta på tv nuurååå..

men skriver väll mer, senare eller ikväll eller imorgon eller nån gång :*

meeeeeeeeeeeen... kommer nog dagens outfit lite senare också... :)



sen kanske det kommer .. typ, nå andra bilder ocksååååå!

tjaråå, love u ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 13:22

I'm knocking u down, down, down

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 juli 2011 12:55

tjenaaaaaareeeeee !

 

vaknade för typ en halvtimme sen, då gick jag upp otyp åt..

sen titta jag om det va någe bra på tv, men det var bara en massa skit !.. :(

så då startade jag datorn, logggadeee in på bdb, fb, osvosvosv..

sen så .. nu ska jag typ sätta i linserna o borsta håret osånt ;p


såååå.. hejjdåååå!

skriver snart igen, love ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards