Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 5 juli 2011

:/

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 22:44

jag vart typ massa glad nnnuuuuuu :d

fast ändå inte lixom... :(

Nichlas♥♥♥ åkte inte ut ;d

och.. inte jacob♥ heller ! ;d

men.. daniel gjorde det, och det var lite synd faktiskt..

jag tyckte inte precis om honom eller så.. men..

Nichlas vart ledsen för att han var tvungen att skicka hem honom :(((((((((((



aja skitsamma, nu ska jag äta !
tjaarååå sålänge, puss och kram ♥





Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 22:26

tjabba , tjena , hallå,  vi säger sååå !

nu är det såhär att jag är en massa hungrig, så jag troooor att jag ska typ äta......

typ macka xd

fast.. jag vet inte.. för jag är lixom mitt i ett avsnitt av phd !

avsnitt 15, ;oo


nichlas♥ får INTE åka uttt ! :oooo

 

jag är fett nervig ;p

 

skriver mer sen puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 15:08

för ett år och två dagar sen, den 3/7-2010,

och för ett år och en dag sen, den 4/7-2010,

var jag, emilia, julia och ida..

vi hade enormt kul.

vi bowlade och gick på stan.

jag minns det så himmla tydligt.

det minnet, är riktigt jävla älskat ska ni veta !

jag och julia sov hemma hos emilia tredje till fjärde...

sen den femte åkte vi och bowlade med ida.

dagen/kvällen/natten/dagen var helt jävla underbart.

det var då jag och julia hönade av för att det var så jävla varmt hemma hos Emilia på natten,

det var då vi tog kort inne i nån affär och alla som gick förbi tittade på oss som om vi var dumma i huve.

det var då vi tittade på Paulie .


det var äkta vänskap.


vad är det som har hänt egentligen?!

EmiliaMargaretaElisabethLindström, jag saknar dig som in i helvetes mycket !


jag älskar er brudar, det vet ni ♥


jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden..

                                                 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 15:00

nu kommer bilderrr på nya glajjjooornaa !!

old!:

 new:

               

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 13:54

Come a little closer, baby baby ♥

 

godmorgon alla sötingar där uteeee !

Always want what you can't have !



kommer snart bilder på mina nya glajjjeeeeeer vafan ;d!


nanananananana, pussssssssss

skriver snartttttt ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards