Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 23:42

hej snyggingar !

 

jag har megatråkigt, o ska typ titta på någe avsnitt av Phd, eller så ska jag titta tv med pappsen ♥

mamma sover och broder vetjag inte vad han gör.

I WANT CANDY ♥

plus att jag är enormt törstig, så jag ska gå till köket och dricka saft :')


det känns enormt bra att jag ser så pass mycke som jag gör med dom här glajjerna :') jag lixom ser vad det står på skyltar osånt, nanana fett stolt :d

jag vet jag är cepe, men jag gjorde knappt det innan, för jag är halvt blind typ.. :p

 

 

orkar inte skriva mer, tjarå !

 

so many dreams , so many plans ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 20:47

tjeeeeeeeeeeenis !

nu har jag, mamma och pappa vart och hämtat mina glajer på stan.

sen efter det åkte vi till tunapark o titta bikinisar,

sen köpte vi pizza, åkte hem och åt .

sen duschade jag och min kära mamma beställde linser till mig.

sen så.. beställde jag och mamma bikini till mig :')

tack för allt bästa mamma och pappa , jag älskar er♥

 

nu har jag extremtråkigt och vill träffa någon, men det finns ingen att träffa.. :(

det är lixom ingen inne på msn heller typ.. fan va jobbigt läge där.. :(((


snart ska jag nog titta på ParadiseHotelDanmark, ovanligt jag vet :)


tjaaråååååååååååååååå♥

tjenare era sötnosar!

ska snart åka o hämta glajjernaaaaaaa .. sååååå...

orkade inte ha klänningen på mig xd!

så jag bytte om till:

Grön-gråa jeans - Lager 157

Rött linne - Lager 157

Svart adidaströja - Thailand

och en bild på det har ni.. 

här:

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 14:28

dagensoutfit:

Rosa Klänning - Grekland ♥

   

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 13:37

tjenare sötnosaaaaaar!


Idag ska jag hämta mina nya glajjer. Sen så ska vi nog beställa linser på internet också! Det kommer blir feeeeeeeeeeeeeeeet najzzz, jag sväääääär ! :d


Vaknade för en liten stund sen, gick upp och startade tvvvvn, sen så gick jag o fixa lunch. Sen satte jag mig vid tvn och åt, sen så startade jag datan, åt godis osen satte jag mig här när den hade laddat klart osv.

Nu ska jag typ byta om, osen så ska jag borsta håret, platta det, osv.

Sen ringer väll mamma någon gång också, för vi ska ju åka o hämta glajsen, :d!

Odå måste jag ju vara med, ifall dom behöver böja dom eller någonting !

Sen när vi kommer hem ska jag duscha o ta det lugnt typ ;)


Aja, nu ska jag fixa miiiiig, kommer dagens outfit osånt sen !

Pussssssssssssssssssssss ♥

jag ♥ er !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 02:00

tjenisssss !


avsnitt 14 paradisehotel danmark nudååååå !

alltså.. mamma o pappa sover, mamma ska jobba imorgon så jag måste vara tyst..

 

men skriver mer sen , puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards