Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 juli 2011 23:57

avsnitt 13 snart dååå!

 

så jävla awesome program alltså !

samuel säger att jag hatar honom, igen ;o

alltså.. det gör jag inte, verkligen inte !


är det bara jag som har tråkigt och vill prata med nån eller? :o

detärfaningensomärsocial -.-'


skriver mer sen, puss och kram !

Iloveyou, iloveyou, iloveyooouuu ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 juli 2011 22:41

paradise hotel danmark, avsnitt 11

nu kör vi !♥

 

 

Put your hearts in the air, put your heart in the, put your hearts in the air

you're like an echoooooooo!


skriver mer sen, nu ska jag titta phd ♥

hejdooooe!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 juli 2011 22:32

tjenis sötnosar!

Pojken är fan för vacker.. så,

  

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 juli 2011 20:58

tjenaretjenare snyggisar!

I typ fredags åkte Jag, Mamma och Pappa till typ HallstaHammar eller nåt med husvagnen, sen när vi hade vart där ett tag, kom familjen Jehkonen♥ med deras GIGANORMA tält! :d

 

sen så gjorde vi typ nåt, xd

Bada osånt ♥!

NANANA, Hallstahammar är fan helt jävla dött -.-'

 

 

skriver nån annan gång, orkar inte nuuuu !

tjaaaaråååååe!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards