Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 juni 2011 14:23

Take a chance, stay here forever ♥

Don't walk away, when I'm talking to you

everywhere I go, is somewhere I don't know..

Everything I do, is making me more confused.

You said that it'd be easy, now I need someone to help me

I look around me, why am I here?

Never gonna give up, I'm still good !

Breath without air, no air.



bara lite typ.. meningar osånt från nåra låtar typ? ;p


hahaha, jag vet, jag borde fan söka hjälp!

hejsandåsan !

puss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 juni 2011 11:53

hejsan !

jag har seriöst den mest fotbollsnördiga familjen, evaaaaaaaaaaah! ;ooo


haha, vi håller på o renoverar i mitt gammla rum, som ska bli ett gästrum oså ska datan stå där osånt,

det är lixom liverpooltapeter :ooo, hahahahah

sen så ska mamma göra nå kuddar med massa fotbollsspelares namn och nummer så att dom typ ser ut som matchtröjor ! GAHAHAH x'd

så nu får jag hjälpa henne att skriva ut typ massa papper med deras namn och nummer i typ SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stor text x'd !
typ.. GERRARD - 8, eller någonting

gahahahahs ! xd

 

hihih,

puss vafan !♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 juni 2011 10:22

hejdär! ♥


hur äre med alla egentligen? ;o

det är lixom ingen som svarar på sms o ingen som skickar sms o ingen som typ skriver nå på facebook osv! ;o

odet är det typ ALLTID NÅGON som gör!

 

 

fufan va tråkigt, ingen som tittar bloggen, ingen som skriver på msn heller för den delen.


det är fan ingen som gör någonting ! ;oo

akey, orkar inte skriva mer + jag måste välja skor till skolavslutningen!



puss, ha det bäst ! ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 juni 2011 15:46

orkade inte fixa fler än 1 bild,

så här har ni den oså får ni fler sen,

eller.. någon annan gång!

puss <3

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 juni 2011 14:19

hejsan , du där !



Nu äre såhär att.. jag är uttråkad och har solat ett tag och hade lite väldigt extremt tråkigt.., så jag lixom, gick in o starta datan (Y)!
sen checka jag bilddagboken, eller dayviews.

och facebook, sen logga jag in här .


ska strax hämta kameran och ladda över bilderna till datan, så det kommer bilder sen ;)


You make me crazier, and baby... everybody makes mistakes :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 juni 2011 12:32

you can always dream ♥


Sun Water Spray - CHECKK!

Bikini - CHEECKKKKKK!

 

 

jag älskar doften av SunWaterSpray!

ha det awesome i solen, för det ska jag ha !

MAAAAAAAAAAH! puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 juni 2011 12:23

hejsan alla underbaraaaaaaaaa!


NY MÅNAD,

nya möjligheter.

nya skratt.

nya tårar.

nya svek.

nya bråk.

nya minnen.

nya drömmar.

nytt hopp.

ny kärlek, kanske?


jag älskar er, skriver mer sen

för nu ska jag ut o sola liiite!



puss ♥

all ma' love goes to.. YOOOOU!

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 juni 2011 12:01

We gotta keep moving on, but still I'll always remember you!

Jag älskar dig och saknar dig.

You'll be in my heart forever, and I'm so happy that I met you.


Jag saknar dig, kom hem!

Every day that we had, all the good, all the bad..

it's too hard to say goodbye.

I miss u and your smile!

 

Every step I'm taking, every move I make feels longer now when I'm without you.

I'll remember all that we had, all that you gave me in life.

This is just like a nightmare, but I'm not sleeping, I'm awake.

För ett liv utan dig, är som en mardröm som har blivit sann.

 

JAG ÄLSKAR ER.

tack för att ni fanns, jag saknar er!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards