Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 02:24

tjenareeeeeeeee jordvarelser !

jag skrev ju att jag skulle sova för ett tag sen, men jag drev bara..

eller jag tänkte gå o lägga mig, sen insåg jag att jag va ÄNNU piggare än jag trodde och förstog att jag ändå inte skulle kunna somnat så jag sket it,

 

äre någon som har låt-tips ? :d

isåfall, kommentera !

för det behövs, som fasen !

härsk, bror o lillkillen är FEEEEETT SÖTA !

fast det är heno också (A)!

hihihihi, ville bara påminna er om det !

för lixom, hihih dom är det :*

alltså... det är såhär, att magnus inte messar med mig längre och han är den enda som är social , någonsin typ :( !

så nu är jag deprimerad, tror fan jag behöver en psykolog eller en terapuff typ ;d

alltså, fan va busig jag är ;ddddddddddd

vet ni?!?!?!?!??!?!, jag typ "umgicks" massa med min pappa idag :')

först titta vi på tv i en oändlighet, o nån film osv,

sen lagade vi mat, tacos !

sen så åt vi, sen tittade vi på film o åt ostbågar o godis (Y)

sen kasstade han en innebandyboll på mig för han ville att Steven skulle slämma på mig :(

hahah, sen höll han på så några gånger, sen titta vi på mer tv,

sen så åkte han till jobbet och jag satte mig här !

känns som jag har setat här enormt länge men jag vill lixom inte gå härifrån ändå av någon anledning, jag brukar tröttna efter ett tag, men inte denhär gången, så vi får se hur länge jag sitter här .. ;p


nu vart det här inlägget hur långt och onödigt som helst, hihih !

pussssssssssssssss♥

kraammmmmmm♥

loveeeeeeeeeeeeee♥

skrivermersen,ellersnart,ellernågongång :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 01:58

alltså.. seriöst, äre bara jag som är enormt pigg och uttråkad?!

det är iallafall bara jag som vill sociala mig, men naej, det äre ingen annan som vill..

eller alltså, inte med mig :(

This lonleyness is killing me !

gaaaaaaaaaaaaaaash va tråkigt det är ;o

försökte nyss ta bilder till en ny header och det gick åt helvete, för ljuset och tapeterna i rummet vart helt cepe odå vart bilderna helt sääääriga så jag gav upp vafan !


nu kom min bror hem och jag är så uttråkad att jag ska gå o lägga mig,

gnatt o sov gott osv, ♥

puss, loveu

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 00:57

du säger att allt som är bra, måste ta slut nån da',

jag säger ska vi slå vad..

 

Good things take time, but really great things happens in a blink of an eye

 

fantasyyyyy, hearts in the air

 

 

do it like I do and put your hearts in the air

take a minute babyyyyyyyyyy,


I gotta let you know

Fight for nothing,


I've been a mess, since you left !

I wanna get back, to the old days ♥


Kiss me, like you mean it ..

 

I DON'T WANNA BE LONLEY ANYMORE !

 

We used to. Kiss me like you mean it, like you miss me .

I wanna get back !!

I know that you do, get back, get back, get back!

Nobody's perfect ♥

 

som ni kanske märker är jag extremt uttråkad och sitter o skriver massa skit från låtar ;o

störd for real! :ddddddddddddddddd


Proud over it, hell yeah !♥


tjarååå, vi hörs ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 00:30

seriöst, magnuskäll är fan den enda sociala jävlen i världen or what?!
han messar iallafall med mig (Y)!

aja men iallafall....


HampusKulleberg har sämst självförtroende jag svär..

han säger att han är ful och att jag hatar honom, är inte det GAAAANSKA muppigt? :ooo



aja iallafall, jag har inte träffat honom på .. 8år, DET ÄR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR LÅNG TID VAFAN!!!!!!!


aja, jag hatar honom inte iallafall och han är inte ful..

 

 

sen äre såhär att INGEN, jag menar det INGEN klankar ner på mina vänner,

och nu äre några som är elaka mot min Sofie ! *morr*


seriöst, hon är inte ful, hon är enormt vacker , så fan alltså, SHUT THE FUCK UP!


idioter.



skriver mer sen osåvidareeeeeeeeee ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 23:48

Can't live, can't breath with no air..



I'm thinking WHAT THE HELL !

I don't really care, biatch


All the things I need to say..


det är faktiskt sant men,

Hampus, jag saknar dig♥




sandralitzéndahlgren, jag saknar dig, enormt.. ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 23:28

flera år har gått,  jag förlorat en massa men ännu mer fått.

här är jag som fann, sorgen, lyckan och hjärtat.

lyckan som försvann, kommer aldrig mer tillbaks

men den lyckan jag fann kommer aldrig försvinna

 

bilderna från dagen/kvällen/natten/dagen med bästa kommer sen, ♥

fast inte alla samtidigt tror jag, för jag har bara laddat upp typ hälften och det tar år

så då kommer dom aldrig komma om det ska vara alla samtidigt ;p!


jag är fett fräsig, jag lyssnar på Jimmyjansson ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 12:00

tjafan , eller gumorron !

kasst väder vafan.. :/

och jag ville ju hitta på någe roligt idag ;o

men nej.. då blire väll sitta inne hela dagen istället .. :(


jag är fan överhungrig ;o


nu går jag o äter lunch, eller frukost.. men åh, någe lunchigt till frukost !

hihihi, puss o kram !


vi hörs senare, snart ♥

lovelovelove

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 01:29

gnatt älsklingar ♥

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards