Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juni 2011 11:58

tjalalalala !

nu äre såhär att jag typ ska va med Nathalääääääää o kanske Juliettttt idag ;d !

Lalalala, jag saknar er !


men iallafall.. hihih dagens sötnos kommer snart!

tror jag.. (a)..

hihihihihihi, ♥

Lalalalalalalalala, jag är törstig.. xd

äääääääääääh... jag ska gå o dricka nuuuuu!

osen kommer jag tillbaka o dååååå kommer dagens sötnos .. :*

SEEEEEEEEEEEEEN så............ vet jag inte :)

lalalalalalalalalalalalalalalalalalala, jag har ont i halsen !

tjaaaaaråååå!


lalala, så jävla bra !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 juni 2011 23:57

                                                                                                                                                                                               

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 juni 2011 21:09

snart kommer bilder från typ i söndags/ i måndags när jag sov med Juliett och Lolloni♥


ska bara ladda upp dom o de kan ta ett tag xd!

haha men iallafalllllll :*!
ni suger på o kommentera, fråga o rösta(omröstningen)

fast det är klart.. det är ju knappt några som läser överhuvudtaget... :(

LALALA, NANANA, GAGAGA, SASASA, HAHAHA, WAWAWA, VAVAVA, ZAZAZA, JAJAJA, KAKAKA, RARARA, PAPAPA, MAMAMA, BABABA, DADADA, FAFAFA, CACACA !

nej.. seriöst, kommer ett inlägg med bilderna jag lovade att ladda upp lite senare osen så kommer typ ... venne ;d

tjarå! puss ♥♥♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 juni 2011 19:34

nu har jag pysslat lite med Nathalies blogg, hon bad om hjälp med det och skickade några bilder och sa vad hon ville att det skulle stå !

såklart hjälper jag henne när hon ber om hjälp !

hon är ju trots allt min bästavän :')


Nathalie, jag hoppas att det är lugnt att headern är mörkare... hittade inga bra bilder som va ljusblåa, som inte vart helt failade när man skulle redigera osv..


Nathalie min ängel, jag hoppas att du vart nöjd !

Jag älskar dig hjärtat ! ♥


ni kan ju ta en titt :*

http://baranathaliieandersson.bloggplatsen.se/

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 juni 2011 18:06

I'm so sick of it

you never listen, never listen

I screeeeeeeam my name, it always stays the same

I scream and shout !


lalala, jag har sååå tråkigt...

sen funderar jag lixom på hure blir i sommar, öland u know..

för... sara odom ska va med första veckan.. osen åker dom..

och mamma säger att eftersom jag o emilia inte umgås längre typ så kanske jag inte ska ta med nån .

men då kommer bli ett helvete resten av resan när sara odom har dragit

sen så äre så att emilia ska gö en massa andra saker, typ trosa o öland osv,

så då vet jag inte ens om hon ska / vill följa med längre, osen..

så har vi inte pratat på SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR länge o när vi har pratat har hon inte sagt nåt omdeee..

men vi pratade om det förra sommarn o i vintras osv, men.. jag vet inte :(..

sen så.. mamma säger att om inte emilia är med kommer jag o sara hitta tillbaka till varandra och bli så som vi va förut.. men jag vet inte, för .. vi är redan så,

när vi träffades sist, på emils stundet, va det ju så.


men jag vill inte vara själv sen i typ över 1 vecka, då kommere bli lika tråkigt som förrförra året, och året innan det, det va fan ett rent helvete,

grät typ hela tiden o ville hem, tillslut åkte vi hem tidigare än vi skulle ..

sen satt jag inne typ hela den resan och det är ju inte så nice,

sommaren på öland typ liksom, då kan man inte sitta inne hela skiten? ;s

sen så.. jag tänker inte gårunt helt jävla själv på böda heller, never !


kul liksom,, fast näääää!



ååååh, typ ångest.. ;s

jag vet inte varför jag skriver allt det här men jag har så extremt tråkigt så jag kan inte ens låta bli de, shit alltsåå....


hih, puss hejdå !

kommer typ någe mer inlägg sen, det blir nice och lika onödigt som det här ;d

hihi, kommer några bilder sen också ! :*


love uuuuu ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 juni 2011 14:58

tjajajajajalalalalalananannagaggagagagafafaffafaha
hahahaha ;d!

nejmen typ hej, :)


jag är fan överhungrig, sen så måste jag vänta endaaaaaaaa tills pappa kommer hem.. ;s

kommer fan hungra ihjäl ;sssssssss :(

men iallafall, han kommer snaart tror jag för mamma håller på med mat, det hör jag (YYY)!

jordgubbaaaaaaaaaaar♥, ville bara säga det........ :)!

Gonna let the light, shine on me

No more hiding , who I wanna be

Here I am , This is me

inte precis så låtän går , men allt det där finns med i'n :*

 

 

 

skriver mer sen, + dagens outfit osvvvvvvvvvvvvvvvv  kommer! :d

 

hihipuss ♥hejdåååådådådådå!

 

bjussar på en extremt gammal lite småcharmig bild.... :')
jag älskar dig storebror !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 juni 2011 14:29

ska vi plocka körsbär i min trädgård , du o jag whaowhaowhaooooooo!

 

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

min läpp gör ont , halsen kliar och gör ont + jag har typ halft tappat rösten...

först hade jag BARA ont i halsen, sen tappa jag rösten

sen åt jag ett körsbär och då  börja det klia i halsen och min läpp vart enorm o den gör ont :(

sensåååååååååå..... typ ären typ skiiiiiit röd ;oooo!

great, allergisk mot körsbär OCKSÅ!...


skriver mer sen :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 juni 2011 15:05

nu drar jag till optikern, tjarååååå!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards