Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juni 2011 22:19

Mihihi, tack somfan för dagen underbara fliiiickor!

Nanana, våran humor är såååå bra ♥

 

Idakontio, Nathalieandersson, Juliacarlsson

Ni är precis vad kärlek handlar om ,

ni är äkta, ni är för bra !

Ni är bäst, underbarast, vackrast!

Ni är allt, mitt liv ♥

             

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juni 2011 13:01

ska typ byta om nuuu, osen så ska jag cykla till torget, odär ska jag möta Nathaliiiiiie .

Sen så ska vi cykla tillsammans till Juliaaaaaaa.

 

Sen ska vi ha en massa roligt ;d !


föreeeeeesten, det är döööövarmt ute!

ha det bra, lovelovelove ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juni 2011 12:30

Lalala, bara för att jag o Julia gillar den hära... kepsen :')!

Nananana, jag gick ju o la migggggggggggg! :d

 

han är ju för bra. ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 juni 2011 11:58

tjalalalala !

nu äre såhär att jag typ ska va med Nathalääääääää o kanske Juliettttt idag ;d !

Lalalala, jag saknar er !


men iallafall.. hihih dagens sötnos kommer snart!

tror jag.. (a)..

hihihihihihi, ♥

Lalalalalalalalala, jag är törstig.. xd

äääääääääääh... jag ska gå o dricka nuuuuu!

osen kommer jag tillbaka o dååååå kommer dagens sötnos .. :*

SEEEEEEEEEEEEEN så............ vet jag inte :)

lalalalalalalalalalalalalalalalalalala, jag har ont i halsen !

tjaaaaaråååå!


lalala, så jävla bra !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards