Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juni 2011 22:48

tjenarä era enormt vackra varelser :')!
nu äre såhär att, jag typ åt 1/4 melon nyss, ingen bra idé, ont i magen vafan x'd!

haha, det är aldrig någon som är social längre ju.. :(


aja, nu ska jag snart titta på paradise hotel danmark , avsnitt 9 :DDDDDDDDD

it's awesome,

cyasoooon♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juni 2011 18:01

So fucking special

bilderna kommer i en fedt skel ordning tror jag xd

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juni 2011 17:25

tjafan alla vackra varelser !

nu har jag snart laddat upp alla bilderna från dagen/kvällen/natten/dagen med bästa


snart såååå ska jag typ gå o dricka, för jag är typ övertörstig! :(

jag har fan ont i huvet, that's not funnnnyyyyyyyyy !! :((((((((((

kul lixom, ont i huvet osv , på sommarlovet, .. :(

sen äre inte så jättebra väder heller så det är inge kul o va ute. :(


aja, ska snart duscha också, mitt hår är typ sschmutsigt :(,


På torsdag ska jag till optikern med mamma.. nya glajer o linser i think,

fast först undersökningsgrejeeeeeen,

sen blire väll iallafall otitta på glajer, osen ska vi väll fixa nya och linser,

det blir najs, ellernej... inte undersökningen, men nya glajer och linserna !

 

tjaråååååååååååå!
puss,

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juni 2011 16:03

hihih, vet ni en sak? ;d

pappa klipper gräset x'd

nej jag skoja, det  va inte det.. MEN han klipper faktiskt gräset ..

jag hittade några charmiga bilder, hihih kanske kommer några sen,

men bara så att alla vet så är dom från när jag va såhääääääääääääär litän :')
puss, skriver mer sen, sen kommer bilderna från tuna o de med bästa ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards