Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 juni 2011 16:09

You treat me just like a rose,

you give me room to grow,

you give me strenght so I stand tall,

You lead me down this lonley road,

You give me air so I can breath.

You face the thunder when the sun turns in to rain.

You open closed doors, in a world where everything grows.

You're sented from god above, for me to love.

When I feel like hope is gone, you give me strenght to carry on.

You shone the light of love on me.

You're the brightes shinging star of all.

You treat me just like rose.

 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 juni 2011 14:35

hahahahaha min pappa är speciell, väldigt speciell.. :')

 

*han o jag sitter o tittar på tv*

Tv'n: Blabla, Sanna..

Pappa: Vem äre där?

Jag: Sanna Nielsen.

Pappa: Det visste du ju inte, fören dom sa Sanna.

Jag: Jo, jag hade vetat om hon inte hade gått iväg, jag såg ju bara hennes rygg.

Pappa: Hahaha, jaja, vi säger så.

*hon ska sjunga*

Pappa: Emmpptyy rooooooom!

*sanna börjar sjunga, empty room*

Pappa: Yes, jag sa ju det !

Jag: ja, men det är för att det är den enda av hennes låtar du kan..

Han: NEJ!

Jag: nejmen.. säg en till då..

Pappa: ..Bakom mina solglasögon

Jag: Det är väll inte hon som sjunger den?! ;o

*pappa flinar mot mig*

Jag: HAHAHAHAHAHAHA, va dååålig du är !

Pappa: HAHAHAHAHAHAHA


sen när vi satt och åt tacos,

*han tar upp majs-skålen och lägger på sin tacoooo*

-Gulsaker.

*gör sammasak fast med gurka*

-Grönsaker.

*gör samma sak fast med tomat*

-Rödsaker.


Sen när han skulle ta ost, så va det typ slut, alltså sånnn där riven grej,

så han lägger typ 5 sånna där grejer på sin köttfärs,

-Riktig OSTFÄRS dethär !


haha, då vet jag var jag har fått mitt konstiga beteénde ifrån iallafall.. :)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 juni 2011 14:08

tjafan!

blir nog sova med Bästastevän Julia idag ♥

o kanske någon mer, jag vet inte :*


vi ska nog sova hos migggggggggggg ! hihihihi!

sen så.. vaknade nyss typ, åt tacos osen satte jag mig här :)

inatt, eller imorgon, eller någonting kommer mami hem :')!

loveumamiiiiiii♥


aja, nu äre såhär att.. jag inte vet riktigt hur det blir.. ;p!

alltsåå.... jag saknar IdaKontio och LovisaBäckström enormt!


~här kommer alla tider som försvann

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 juni 2011 03:45

ParadiseHotelDanmark♥

alltså.. seriöst, jag är inte ett dugg trött men alla andra typ sover?:(

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 juni 2011 00:42

tittade på Dear John för en liten stund sen, fyfan va jag grät :'o

haha jag är lite smått kääänslig när det gäller filmer, kärleksfilmer... :p

nu tittar jag på andra avsnittet av ParadiseHotelDANMARK ♥

det är fan inte så tråkigt att vara själv endåååå.. :p


skriver mer sen, puss ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards