Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 21:25

  tjenare söta invånare i universum♥

movies ikväll trorjag,

typ.. DearJohn, Grease, WaitingForForever och kanske någon mer, kommer bli fett najz! ;d

fast... inte så kul o titta själv, men ändå (A)

skitsamma, kommer säkert vara asbra !

sen äre såhär att det inte är någon som läser min blogg så ..

ska jag lägga ner den?

har tänkt på det förut också, men då blev det att jag hade kvar den,

men nu vet jag inte.. det är ju fan ingen som läser? :(


aja , vi får se..

har säkert kvar den ändå ♥

ska looookaa moviies nu, så..

chao!

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 19:25

tjenaretjenare era söta små varelser ♥

 

fyfan, va mätt jag är nu ... :(

jag typ åt nyss, o tittade på tv

sen starta jag datan igen, o nu tittar jag klart på första avsnittet av Phdanmark ;)

det är fan awesome ♥


hihi, aja skitsamma !

jag är fett glad , av någon anledning :d

hihi, jag bara känner mig liksom.. sprallig :DDDDDDDDDDDD

mahahahahahahahahahahhaha , :d

vafan, mihihihihihihih :d

TVÄÄÄÄTTTSVAMP♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 18:20

haha, jag skulle ju städa mitt rum, det gick sådär.

jag tog upp typ en ttröja från golvet och lämnade några handdukar i badrummet,

sen orkade jag inte mer xd

haha, det ser typ ut som det gjorde innan, så det va väll inte så bra gjort men iallafall, jag får väll städa resten sen ;)

pappa lagar mat, typ hangburgare .. :p


aja skitsamma, är massa hungrig så ska snart äta, eller maten är snart klar tror jag ;pppp

nu ska jag fortsätta titta på ParadiseHotelDANMAAAAARK ! :DDDDDDDD

har bara tittat typ 7 minuter av första avsnittet så det är väll bäst att jag tittar klart snart ;)


hejdååå :*

cya ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 17:14

gick aldrig och städade mitt rum, ska göra det snart

jag fick liksom lust att rita , xd

så jag ritade ett halvt ansikte- ett ögonbryn, ett öga, en halv näsa och en halv mun.. ;p

sen så ska ska jag titta på ParadiseHotelDANMARK :ddddd

hehehe, alltsåå.. märks det att jag har tråkigt? ;)

nu ska jag titta på ett avsnitt sen ska jag städa, så hare gött sålänge :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 16:39

nu äre såhär att, Julia loggade ut från msn :(

men iallfall, så äre såhär att ni borde rösta i omröstningen!

det är typ flest som har röstat på fotografier, och det kommer typ 200 snart,

haha :*!

eller nej.. inte snart, nån gång för det tar år att ladda upp dom !

men iallafall så kommer dom sen :*

julias blogg är awesome, ville bara säga det, hon fixade den nyss , eller alltså typ ny header och design osånt och den vart jätte söt !

sen så är nathalies blogg också asfin, hon fixade den typ igår eller något och den vart megafin !

aja nu äre såhär att jag inte orkar skriva mer just nu, men ville bara skriva lite saker ;)


jag känner för att sjunga, men liksom... men jag orkar inte och jag har ont  i huvudet ! .... :(

fett synd , jag svär......... :p

 

hahaha, nu ska jag faktiskt typ...... vet inte städa mitt rum ;ooooooooo!

nu vart ni impade (A)

haha, nej men det måste vara städat den 20:de , så då kan jag lika gärna göra det nu eftersom jag ändå inte har nåt att göra,

hejdåsan !

puss och kram, i love you ♥
nu har jag bara typ ... 2/5 kvar av bilderna att ladda upp innan dom kommer i ett inlägg ! (Y)
vi  hörs vafan !♥

bjussar på ÄLDSTA bilden på bloggen , från mars förra året :')
Issaälskling, jag saknar dig ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 15:56

SERIÖST, JAG BLIR FETT SUR, JAG HAR INGE O GÖRA ! :((

SEN ÄRE TYP INGEN SOM ÄR SOCIAL, UTOM JULIA ♥

 

sen så.. vill jag typ sova med nån, eller va med nån eller något

för jag är extremt uttråkad och jag tycker att det kommer vara fett ännu tråkigare när pappa åker till jobbet och jag pallar inte va hemma själv hela natten,

eller min bror är väll kanske hemma, men då äre ännu tråkigare än när man är själv..

så någon söt liten barn i min ålder kan ju komma hit och underhålla mig vafan :d

men hallåååååååååå va tråkigt det är ;oooo!

hearts all over the world tonight ♥


typ hejdå, skriver mer sen !

jag älskar er enormt ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 14:47

power of the beat ♥

hihih, den dära Mathias vill ringa mig, men jag tycker inte det ;oooooooo

hahah, jag kommer typ få skrattryck, sen kommer han tycka att jag är cepe,

så ne.. vi skippar det va ;)

haha, nu är inte internet cepe :Dddddddddddddd


menhejdå,

skriversen♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 juni 2011 14:22

det går snabbare att ladda upp bilder idag, feting jävla najjjs :d !

jag är fett jävla uttråkad och behöver låt-tips, för jag lixom

BEHÖVER musik ;d

lixom, no music = no life ! ;ooooo

ahmen iallfall, jag har inge kul o det finns unge o göra,

det är ingen social inne på msn, o internet fuckkkar upp, så det går inte o logga in på facebook

för det gåt bara att använda dom sidorna jag har uppe nu, och det är bloggplatsen ♥ och dayviews ♥

sen så är jag inne på spotify och kan inte lyssna på dom bästa låtarna, eftersom jag redan har lyssnat på dom 5 gånger -.-

sen äre så att jag INTE tänker betala för att låsa upp skiten, och jag kan inte ta upp typ youtube för att lyssna på dom heller -.- !

Don't worry cause everything's gonna be alllllriiight!

aja skitsamma, nu ska jag vara social med någon Maaaaathias på msn ;dddddddd !

puss och kram, hejdå
ha det bäst ♥
loveloveloveloveloveu

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards