Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 23:48

Can't live, can't breath with no air..



I'm thinking WHAT THE HELL !

I don't really care, biatch


All the things I need to say..


det är faktiskt sant men,

Hampus, jag saknar dig♥




sandralitzéndahlgren, jag saknar dig, enormt.. ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 23:28

flera år har gått,  jag förlorat en massa men ännu mer fått.

här är jag som fann, sorgen, lyckan och hjärtat.

lyckan som försvann, kommer aldrig mer tillbaks

men den lyckan jag fann kommer aldrig försvinna

 

bilderna från dagen/kvällen/natten/dagen med bästa kommer sen, ♥

fast inte alla samtidigt tror jag, för jag har bara laddat upp typ hälften och det tar år

så då kommer dom aldrig komma om det ska vara alla samtidigt ;p!


jag är fett fräsig, jag lyssnar på Jimmyjansson ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 12:00

tjafan , eller gumorron !

kasst väder vafan.. :/

och jag ville ju hitta på någe roligt idag ;o

men nej.. då blire väll sitta inne hela dagen istället .. :(


jag är fan överhungrig ;o


nu går jag o äter lunch, eller frukost.. men åh, någe lunchigt till frukost !

hihihi, puss o kram !


vi hörs senare, snart ♥

lovelovelove

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 01:29

gnatt älsklingar ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 01:09

äre bara jag som känner för att typ skrika? ;o

 

jag är extremt uttråkad fan ! :oo


har fortfarande inte laddat upp alla bilder, bara typ 1/4 av dom ;ooooo

fedtan jobbigt fan..

det tar ju år vafasikkken :((((


 

men iallafaaaaaaaalllll.... ;ppppppp


jag är faktiskt på massa bra humör och jag lyssnar på JimmyJansson för jag är cool!

 

hehhehehehehe, nejmen seriöstttttttt..

vi hörs , right? :*

c u latR ♥

loveu, pusssssssokram♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 01:00

vad är en sommar utan dig? ingenting, ingenting alls..

The summer won't start till you show up.

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2011 00:41

scrubs♥

 

det är fan äkta kärlek  ! :')

 

hahahah, han den dära som sjunger,

o julia.. hahaha sen när han är död,

hahahaha x'd!

ville bara påpeka det......... :)


alltså, jag känner mig så jävla dålig, som inte har skrivit på typ 1 vecka pga internethelvetet som ska pajjjjja hela tiden.

men nu har jag skrivit iallfall *gilla*

det tar fedt lång tid o ladda upp alla bilder, så dom kommer nog inte på ett tag

för det är hur många som helst och det tar fan år för varje bild så det lääär ta ett tag *ogilla*


Haha, jag hatar när massa killar från bdb, eller dayviews som det heter ska hålla på o ba, hej snygging, hej sötnos osv. det är fan irriterande för alla är såhäääääääääääär muckä äldre än mig ;o



put your hearts in the air♥


skriver mer sen, puss ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards