Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under maj 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 16:25

eftersom 80% av rösterna i omröstningen är på fotografier har jag fixat några nya idag, nyss faktiskt !

 

dom är inte dom finaste men, det är endå foton, right? :)

 

aja, skitsamma ville bara säga det, eller nej , skriva.. xd


 

 

 

skriver mer sen och lägger ut bilderna !

ha det gött !

 

puss och kram , jag älskar er ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 15:26

hittade nyss en skolavslutningsklänning !

 

jag tyckte inte att den såg så fin ut först.. men sen provade jag den o då tyckte jag att den va awesome, eller .. det tycker jag fortfarande (A)

 

bara några dagar kvar nu!

imorgon en lång dag och på tisdag kort dag, sen är vi lediga onsdag , torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. sen är det typ parkenzoo tisdag tror jag, sen städskit och fotboll på onsdagen tror jag.. , sen äre någe skit till lunch på torsdag, sen äre skolavslutning på kvällen ! :')

det känns inte som att 7:an är över redan, det känns inte som att vi ska börja 8:an..

det känns som att vi fortfarande går på mellanstadiet eller något..



6d, jag saknar er som tusan !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 15:12

I will freak the freaks out!♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 14:38

tack för helgen tjejer!

 

det va awesome , jag älskar er Nathalieandersson och Juliacarlsson !♥

 

HÄR KOMMER EGGHEADS , MED SKAAL! eller vad säger ni, bruuuds? ;)


hahaha våran humor inatt, den va fan grym alltså!

 

ALLAAAAAAH, ALLLAAAAH !

hahaha, jag är såååå störd :)))))))


det va en massa kul, tack för att ni finns !

 

 

till er som läser, säger jag förlåt för den kassa uppdateringen den här helgen, men jag har inte haft tid, flåt!


 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 maj 2011 20:36

seriöst, mitt knäää ser så jävla äckligt ut så det är helt sick!



kommer inte skriva någe mer än det här idag, för jag har inte tid.

måste duscha, föna håret och platta det..

plus att jag ska loookkaaa tv med mamma en liten stund också!

måste sova tidigt idag , är massa trött och mår inte så bra

eller alltså, har en massa ont och då är det bara jobbigt att

vara vaken..



måste plugga lite också !


jag älskar er, vi hörs !

pussssssssssssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 maj 2011 18:23

tjena sötnosar!


eftersomatt uppdateringen den här helgen har varit kass eftersom att det gör ont när jag sitter ner så att jag inte har användtttttttttt datan sååå.. tänkte jag att det gör fortfarande sviiiiiiiiiinont, men jag gör det endå kan int låta bliii.. hehe

men iallafall, i omröstningen som TYP INGEN röstar i men iallafall är det flest röster på att det ska komma mer fotografier eller bilder eller ja.. ni fattar..


så hade jag tänkt fixa det idag, tar nog lite på hundarna oså.. kanske på några blommor eftersom det är SOOOMMMARRRRRRRRRRRR!


aja , hihih ;$$$


isåfall så kommer det bilder idag eller imorgon, eller någon dag, hihi!


pusss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 maj 2011 15:49

helt seriöst...

 

 

jag tänker inte cykla någe mer, aldrig någonsin...


nejmen... fyfan, skulle inte ha åkt hem i fredags ;ooo


ajaskitsamma, nu kan jag inte sitta mer, det gör för ont!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 maj 2011 21:30

vad vi än kallar det, så är det bara ett långsamt farväl.

jag älskar er , jag hoppas att ni var medvetna om det

ni är saknade hjärtana, enormt saknade!


r.i.p vännen min och min älskade ingalill !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards