Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2011 21:02

ledig tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag! :DDDDDDD


I ♥ IT!

 

sen nästa vecka.. äre typ:

parken zoo, tisdag

städning, fotboll, onsdag

mälarbaden, torsdag

sen skolavslutning på torsdagskvällen...



YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!

snart sommarlov vafan :'''''D!

♥ 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2011 20:42

jesper tyckte att det va jättekul att rasmus sa att han hade sett min broder på stadium och jag sa att det INTE va kul, då anton, jesper o rasmus bah: varför inte de?

odå svarade jag typ..: han är såå fuuul .. o hans.. toffs... :(


jesper fick fan sykskrattryck , haha .. :(

 

hahahahahaha!

jag ritade en sååå jävla snygg tjur idag också (A)!

fortfarande ingen som bryr sig :)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2011 20:20

hahaha, jag va fett stolt över ingen ting på träslöjden idag :DDDD

 

sen sa jag typ till david att jag av stolt, sen fråga kelly david vad jag sa, då sa david till kelly att jag va stolt. då fråga kelly mig vad jag av stolt över och jag bah: är jag stolt? :p

jag är så jävla störd, :')

jag orkar fan inte med mig själv, sen sitter jag o typ sjunger på en bänk en hel jävla håltimme också :) eller... jag och julia dansade liiite också (a) hahah !

sen så.. alla på hela skolan tror att jag är säääär! :)

sen hahaha, julia bah slog mig för det va massa som gick förbi när jag satt och kollade ner i marken..

hon bah: jag kan göra såhär om dom kommer.. *knuffar mig med armbågen, eller nåt*

jag bah: ah, eller såhär *gör samma sak på henne fast lite hårdare*

*hon ser dom* och bah: JA, eller såååhääär ! *typ hårdast*

jag: ajjjjeee! *tittar upp* , haha shit !

xd


så dålig, jag vet!

det är rätt awesome o va så dålig (aaaaaaaaaa)!


alltså.. jag vet att det inte är en endaste människa som bryr sig om den här nööödvääändiga informationen men.. :)


hahahaha, men endå, det är ingen som bryr som om någe av de jag skriver så då kan jag lika gärna skriva massa onödig skit (AAAAAAAAAAAA)!


hahahahaha, seriöst !

jag skrattar fan åt allt, hahahahah!


griiiiiiis! hahahahahahahahahahahahahahahah!


nejfyfan ! jag orkar inte med mig själv någe mer, inte just nu iallafall !


skriver nå mer ointressant strunt senareeeeeeee!


puss, all myyyyyyy love 2 uuu! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2011 20:02

hejsan era ufooooes ! :DDDDDDD

 

haha, jag och JULIA AMANDA CRISTINA CARLSSON är... FÖR BRA PÅ TRÄSLÖJD!


haha, jag har fan skrattat typ hela dagen, mest när jag gjorde bort mig var tredje sekund på slöjden (Y) !


hahah, alla lär ju tro att jag är helt cepe . sen när vi skulle gå , jag bah stampar i golvet o bah: han lackar ju, han behöver ju inte lacka vaffaaaan!

typ o "han" fnissa ;'pp

hahaha!

aja, kul va det iallafall . :)



det kommer typ några bilder sen tror jag, fast.. dom är fula .. men endå ! (A)


typ några där jag har lite nya kläder som jag proooovar !


ha det en massa bra, vi hörs !

puss, love ! ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards