Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 20:30

nu kommer det en massa bilder eftersom ni ville ha mer bilder !

here we go !

                         

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 20:13

alltså... va ärehär för skit? :(

 

jag, glömde engelskaboken i skolan, och tog fel spanskabok? x'd

hahaha, jag är bara föööör lyckad, eller vad säger ni? ;)

aja, so'n kan jag iallafall göra och det är det jag gör också !

skriver om häxprocesser just nu faktiskt... ;pppp


onyss skrev jag om när bibeln översattes till svenska, xd!


två av låtarna jag lyssnar på också ! xd

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 19:51

ååååh, fett jobbigt.. :(

 

måste skriva so-sammanfattnings-skiten , översätta en  jävla text till engelska och lära mig nå jävla spanska-helvete...


jobbigt läge, allt är tills imorgon, GREAT !..


fuck va jobbigt...



facebook ♥

bilddagboken ♥

bloggplatsen ♥

msn ♥

youtube/spotify ♥

jag älskar er allihopa, men ni har tagit över mitt liv.. (a)!

haha nej, jag har inget liv.. jag hade ett till jag blev 6 år och var tvungen att börja skolan.. :p

 

haha, hadebra !

vi hörs, snart!

puss , jag älskar er ♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 16:25

eftersom 80% av rösterna i omröstningen är på fotografier har jag fixat några nya idag, nyss faktiskt !

 

dom är inte dom finaste men, det är endå foton, right? :)

 

aja, skitsamma ville bara säga det, eller nej , skriva.. xd


 

 

 

skriver mer sen och lägger ut bilderna !

ha det gött !

 

puss och kram , jag älskar er ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 15:26

hittade nyss en skolavslutningsklänning !

 

jag tyckte inte att den såg så fin ut först.. men sen provade jag den o då tyckte jag att den va awesome, eller .. det tycker jag fortfarande (A)

 

bara några dagar kvar nu!

imorgon en lång dag och på tisdag kort dag, sen är vi lediga onsdag , torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. sen är det typ parkenzoo tisdag tror jag, sen städskit och fotboll på onsdagen tror jag.. , sen äre någe skit till lunch på torsdag, sen äre skolavslutning på kvällen ! :')

det känns inte som att 7:an är över redan, det känns inte som att vi ska börja 8:an..

det känns som att vi fortfarande går på mellanstadiet eller något..



6d, jag saknar er som tusan !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 15:12

I will freak the freaks out!♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2011 14:38

tack för helgen tjejer!

 

det va awesome , jag älskar er Nathalieandersson och Juliacarlsson !♥

 

HÄR KOMMER EGGHEADS , MED SKAAL! eller vad säger ni, bruuuds? ;)


hahaha våran humor inatt, den va fan grym alltså!

 

ALLAAAAAAH, ALLLAAAAH !

hahaha, jag är såååå störd :)))))))


det va en massa kul, tack för att ni finns !

 

 

till er som läser, säger jag förlåt för den kassa uppdateringen den här helgen, men jag har inte haft tid, flåt!


 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards