Världens bästa blogg (Y)

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

:dddddddd♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 maj 2011 19:51

hahahahaha, seriöst xddddddddddd

 

jag och julia va fan överbra idag ! xd

vi hade städat hennes skåp i skolan oså skulle vi slänga massa papper i nån sopppptunnapryl och lämna några böcker på biblioteket, x'd

sen när vi gick ogjorde det, vi va inte dom bästa på det kan jag ju säga x'd


sen städade vi mitt skåp o skulle slänga massa papper och lämna ännu fler böcker,


så går vi ut, jag höll i en bok, en pärm o lite papper o hon höll i en kartong full av papper, så började det blåsa, så hon tappade några papper, och jag började asgarva och ställde mig på ett av papprena och skrek att hon skulle ta upp dom xd

o hon bah: neeeeeej!

sen så jag bah: men juliaaaaaaaaaaaaaaa!, dom blåser juuu iväääg! xd

hon bah: men jag skiiiter i deeeet!

osen så asgarva jag hela tiden,


sen gick jag in i "stora huset" och stängde dörren så att hon va tvungen att öppna den o hon hade lite problem med det, så hon bah: ÖPPNA DÖRRREN DIN JJÄÄVELLL!

jag bah: HAHAHAHAH

sen gick hon in och jag gick ut, för dom hade coachingsamtal i korridoren så man kunde inte gå förbi, hon bah: FAN, man kan inte gå igenom dääär, (när hon  hade kommit ut)

ojag skratta ännu mer, sen gick vi till bilioteket, o lämnade bok


sen gick vi ut därifrån och sen skulle vi slänga alla papper, ode, sen började det blåsa igen x''''''''''d

hahahahahah!

så hon bahhhh: KAN DU LÄÄGGGA NÅÅT PÅ HÄR SÅ ATT DOM INTE BLÅÅÅSER IVÄÄÄG?!

så jag la pärmen på hennes kartong och sen skulle vi gå in genom samma dörr i "stora huset" som när vi inte kunde gå förbi där innan, sen stängde jag dörren på henne osen gick vi ut igen x'd

så hon bah: aaaaj, jag vart blå! du stängde dörren på miiig ! det va ditt fel att jag blev blåå, osv xd

då jag ba: JAMEN SKYLL PÅ MIG, GÖÖÖR DEEET! AAAAAAALLT ÄÄÄR MIIITTT FEEEEEEEEEEL!

hahaha x'd


osen slängde vi en pärm i "kontorspapper" grejen, xd

fast den skulle va i nån annan :)

skrattade typ hela tiden också x'd




sen utanför idrotten, eller på killarnas sida eller något ...

vi satt typ o pratade med walter eller han stog och vi satt på golvet , men endå xd

osen fråga vi vad vi ska göra på fredag alltså på idrottslektionen, han bah: orientering eller vad det nu heter

Lollo bah: BRA! för det är kuuuul!

jag bah: WOOOHOOOO, hur många lektioner ska vi göra det?

walter bah: 2-3 kanske

jag bah: MEEEEEh, kan vi inte göra det mer? :)

han bah: mer orientering? xd

jag bah: jaaaaa, det är ju kul :ddddd

Lollo bah: VIISST ÄRE KUL? :dddd

jag bah: JAAAAAAAAAA!

sen kom det massa folk o vi började asgarva :) ;dddd


sen efter ett tag, kom det ännu fler,

Ida bah skriker: ÅÅHHNNEEEEJ! NU ÄRE JU SYND OM DOM JÄÄÄTTESÖTA DÄR INNE I OMLÄDNINGSRUMMEEEEEEEEET!

jag o julia bah: men idaaaaaaa tyyyst! xd

en av dom tittade på oss när hon sa det ocksååååååå x'''ddddd


osen hände det lite mer, sen låste dom ut en av dom andra, xd

jag bah applåååderar fett högt så att hela torshälla hör :'ddddd *gilla* !



sen hände det en massa, sen skulle jag gå ut från idrottgrejen oså dörren bah va låst, så jag ramla hahahahahaha x''''d

sen låg jag på marken och skrattade ett tag (a)

 

seeeeeeeeeeen... så skratta alla åt mig :$$$$$

 

hihihi, det hände en massa mer buusigt idag men .. (aaa)


pussssssssss♥♥♥♥♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

har nu bytt till devote, så säger tack och hej till bloggplatsen och börjar om,   http://minnamadeleine.devote.se/ ...

jag ska byta blogg-sida nu,   fixar det alldeles strax, sen kommer en länk till nya bloggen! ...

TJA! Kom hem för nästan två timmar sen, eller ja , en och en halv ungefär, men iallafall. Har ätit mat, och visat mammis och pappsen några låtar som dom ville höra, eller ja.. Mammis "arbetspolare" hade visat henne två låtar på jobbet, som hon undr...

tjabbabbababababaaaaaaa!Har inte skrivit på ett tag, IGEN.. Har inte haft tid, eller jo, men har inte haft någon datorn att skriva på och har inte orkat blogga på mobilen. Sjukt jobbigt, den där jävla appen kommer ju aldrig. Åååå, sen funderar jag på...

tjabbatjabba!   jag har sääärtråkigt, ska snart duscha. sen tror jag att mathilda och julia kommer hit :') toaring och spolarknapp♥ jag tyckkkker om dom VÄLDIGT mycket. men iallafall så ska jag duscha nu, såååå, skriver nog senare, o...

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards