Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 maj 2011 21:04

hejsan alla snygggingar!


jag tycker att jag kan berätta det här... ALLT ÄR JU FÖR FAN SKIT, IGEN ! vafan är det med dagens ungdomar. seriöst, jag är ingen idiot, fortsätt kalla mig det du lilla gumman. jag vet redan att jag inte är någon idiot. ovisst, jag har snackat skit om henne, det vet jag. det vet vi nog allihopa. ta ställning för henne du, gör så. men jag vet redan vad som är sant o inte sant, så hon kan endå inte hitta på någe, jävla bullshit . jag har konversationerna med sms på mobilen och msn på datan. så hela jävla Sverige kan få läsa om ni inte tror på mina ord. visst, jag tycker inte om någon av dom, det vet vi allihopa också, ingen nyhet precis. jag ahr själv sagt det till er så det är inget ni borde vara speciellt förvånade över. tyck att jag slösar tid ni, men ni slösar ju lika mycke tid på mig, ellerhur? visst, jag svarar när folk skriver till mig o har jag inte svarat på 1 minut så säger ni att jag iggar, vafan är det här? jag menar det är inte liv eller död om jag inte svarar DIREKT. jag börjar faktiskt bli irriterad, eller nej.. inte börjar, jag har vart det ett tag.. men hallå, bara för att jag inte vill vara vän med en så blir ni sura på mig o varje gång jag kommer in i rummet som ni är i faller era leenden ner till botten, om det är så, så är det bara att ni säger till så håller jag mig borta från er, okej? osen lyder jag inte order, så ni kan inte säga åt mig o dra så att ni slipper se mig, för det funkar inte, sen säger du att jag snart kommer lyda dina order, vafan ska du göra ? det handlar om rätt många personer !


fyfan

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 maj 2011 19:24

herrejösses, gudsjesus

AMEN vafan ..

 

 

Bara Julia som fattar .. hah, hah, hah !


okey, dagen idag va nästan helt okej..

orkar inte skriva om skolan osånt.. så skiter i de och tar dagens istället.



dagens... ROLIGASTEEEE!

 

-Öppnaaaaaaa!

*blir puttad av sandra, puttar julia*

*försöker låsa upp dörren 'julia'*

*springer ut*

- NI FÅR VÄLL SE ER FÖR ERA JÄVLAA IDIOTEER!

-HAHAHAHAAHAHAHAHAH!


dagens... låååååtar!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 maj 2011 18:19

faaaaaaaaaaaaaaasen!

 

 

Herre, gud, jesus, AMEN!

 

menfyfan,juliavaiallafallsötpåbildenochjagharmassa
bilderpåmig!

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
((((((

 

 

åh, jag bah: ... neeeeeeeeeeeeeeeeeej! ;''ooo

hahaha, bara Julia o jag som fattar vafan :')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 maj 2011 17:37

jösses! ;''''ooo

 

 

 

hahahaha, men skit också.. :p

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 maj 2011 17:13

Först imorse, härsk o lillkillen bara lämnaddeeeee bror ...

sen lämnade bror o härsk lillkillen ...

sen lämnade härsk o lillkillen bror ...

osen så har jag o julia bra humor ...

sen är clowner läskiga ...

sen så är köksknivar SJUUUUKT läskiga ...

o några är enormt söta ...

o jag saknar min nathalie ...

och sen så skrattar några åt mig och julia varje dag i skolan ...

osen så skrattar vi varje gång vi ser dom ...

sen är min o julias engelskaskräck pryl skiitläskig ...

sen så är jag lite smått irriterad på mathilda ...

sen så vare cepe kul när julia slängde tallriken på matis ...

o det är lite läskigt att hk-mästarn inte har hk den här prestperioden ...

osen seriefiguren ser verkligen ut som en seriefigur ...

o julia blev mosad av typ 7 dörrar idag i skolan ...

och jag snubblade typ 7..000 gånger i skolan idag ...

ovi fick biblar i skolan idag ...

och jag säger jesus, jösses, herre, gud osånt väldigt ofta ...

väldigt många gånger är det för att NÅGRA kommer ...

o SE ER FÖR, ERA JÄÄÄÄVLA IDIOTER ...

o hahahahahaahhahahahahahahaha!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards