Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 april 2011 19:21

hejjjjjjsaaaaaaaaaaan snyggingaaaaaaar!

 

kom hem från lager 157, för typ 1-2 timmar sen, satte mig vid tvn, och tittade på några program, sen åt vi mat nyss, typ en massa olika :p

nu så satte jag mig här, tare lugnt oså (a), det gillas!

kommer kanske bilder på mina nya kläder sen, men bara kanske .. hihihi


det beror på om jag orkar ta kort på de osv, heh


nu ska jag logga in på bilddagboken, så hejdå♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 april 2011 12:27

yeah, nu drar jag och min charmiga familj strax till Lager 157 !

det gillas, till 1000! :')

Aja, mamma o pappa kom nyss hem, hundarna också! :Dddddddd

O snart drar vi! :DDDDDDDDDDDDDD


 "shoppingglädjen, är den enda sanna glädjen"

hehehe, kom från ett vykort på ullared x'd

alltså, jag är inte konstig, jag är bara vääääldigt speciell.. :)

:))

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 april 2011 14:30

glad påsk o grejer!

 

aja, orkar inte skriva någe mer, ville bara säga glad påsk till alla söta små figurer!

hihih, nu ska jag gå en LÅÅÅÅNG promenad, typ 15 meter.. till tv'n :d

hejdåsaaan!♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 april 2011 13:24

Hihihihi, nu har jag sagt vad jag tyckte att hon skulle ha för header!

 

Så nu tycker jag att ni kan få en länk till hennes vackra blogg!

http://j-juliacarlsson.bloggplatsen.se/

 

Alla lär ju titta, den är grym!

tackohej, nu ska jag göra någe annat..

eller.. jag ska logga in på bilddagboken opå facebook oså ska jag spela :DDDDDDD

hahahahaha , puss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 april 2011 13:05

godmorgon snyggingaaaar!


Nu ska jag hjälpa bästaste JuliaAmandaCristinaCarlsson att välja header till sin blogg (y)

Hihi, det gillas ! Hennes blogg är jättegullig, just nu är den röd, o "sliten" som min, osen hennes header är sommrig, med jordgubbar o hennes oså (a) !

Aja, hon ska skicka dom till mig på msn, oså ska jag få säga vad jag tycker, eller asså.. vilken jag tycker att hon ska ha (a)

 

hihi, nu skickar hon, så jag ska titta nu!

pussssssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 april 2011 01:14

aja, skitsamma..

jag skrev diamanter, det hette tydligen juveler, men shit the same!

nu ska jag spela Itsy Bitsy Spider, och det är ett AWESOME SPEL!

hihih, jag svär. det här va också ett av mina "favvospel" för ett tag sen, när jag var besatt av sånt här. mihihih,

av NÅGON anldening vet jag hur man spelar det också, för jag är inte helt kass på de (a)

hihihih, nej men seriöst.

kommer inte skriva någe mer "inatt" så, gnatt!

I LOVE U ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 april 2011 00:56

hihih, jag va inte ens kass på KALORIE KING ! :DDDDD

 

nu vart jag typ fett med glad oså, aja nu ska jag spela någe annat (a)

hehe spelade nyss någe godis -spel, men jag "låste inte upp" någon stjärna, s å jag fick inga diamanter D:

Så nu måste jag spela igen! MAAAAAAAAH!
hehehehehe, jag vet, är småstörd, nej .. speciell, VÄLDIGT SPECIELL !
hehe, har inte tid o skriva, måste vinan diamanteeeeeer!

*skrattar ondskefullt* , jag orkar inte med mig själv, jag klarar inte av mig x'd

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 april 2011 00:50

nu äre dags... för ett av mina gammla favoritspel..

kalorie king!



miiiih, kommer ihåg att jag spela det hela tiden fast jag sög på't :d

aja, hinner inte skriva mer, det börjar strax♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards