Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 april 2011 21:37

vet det här är helt idiotiskt men..

 

 

SKULLE DU HELST



1. pierca tungan eller läppen? - inget av dom faktiskt.. men läppen -.-



2. vara seriös eller oseriös? - hehe, det beror på när var o vilka som är där xd
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Vit? :)
4. Brinna upp eller drunkna? - jag vet nt, drunkna trorjagnog.. ;p
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vännerna, heltklart♥





SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ne, eller asså inte kärlek eller asså.. a xd
2. har du skolkat? - a ,*ogilla*
3. varmt eller kallt? - Varmt !
4. soligt eller regn? - soligt :'d
5. fanta eller cola? - Båda :)
6. är du nyttig av dig? - Ibland, FAKTISKT! :p

OM MIG
1. vad heter du? - Minna MADELEINE Parkkila Andersson Carlsson♥


2. syskon? - Storebror, storesyster♥

3. Vart bor du? - Hemma :)
4. Hur många barn vill du ha? - inget nu? ;s
5. Vill du gifta dig? - a, nån gång.
6. Favorit tid på dagen? - när jag är med mina underbara vänner, helt enkelt.
7. Humör just nu? - typ.. ganska glad, TROTS ALLT! :D
8. Sugen på just nu? - Godis ,, :(

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Ja ;p
2. Sjungit? - YEEEEEEES!
3. Blivit kramad? - Yeah :d
4. Känt dig fånig? - haha, ja xd

5. Saknat någon? - varje sekund som går.
6. Dansat galet? - ja :DDDDDDD
7. klippt håret? - Neppssssssssss
8. Gråtit? - nej :DDDDDDDDDD

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej (Y), inte va jag vet xd

2. Har du en hund? - nej, 2!
3. sover du helst ensam eller med någon? - men någon..

4. Tror du på spöken? - ja.. ;p
5. Är du mörkrädd? - nje, beror på.
6. Vad vill du ha just nu? - kärlek, godis :(..


KÄRLEK
1. Är du singel nu? ja :(((((
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - yes
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? yes
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - yes...
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ah
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - no
7. Har du varit på en blind-date? - No
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - YES
9. Saknar du någon av dina ex? - ne..

10. Somnat gråtande pga kärleken? - yes....
11. Brukar du tänka på dina ex? - ne

12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - ah, många :)

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - yes :)
14. Är du ofta med dina vänner? - ah
15. Vad brukar ni hitta på? - massor ;)
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - yes
17. Vem vet mest om dig? - vet inte

OM DIG
1. Hur lång är du? - vet inte, lång :)

2. Vart bor du? - hemma
3. Är du nöjd med ditt rum? - nej.

4. Vilken är din riktiga hårfärg? - Blond
5. Vad väger du? - HAHHA...jag är fet!
7. Har du någon sjukdom? - allergier? xd
8. Är dina föräldrar skilda? - nope
9. Gillar du skolan? - ibland, men för det mästa suger den..
10. Hur svarar du i telefonen? - hallå elr hej troja ? ^^

VAD

1. Åt du senast? - köttbullar

2. Drack du senast? - mjölk,
3. Har du på fötterna? - tår, nagellack,
4. Lyssnar du på just nu - min syster som pratar.
5. Gillar du mest hos dig själv? - INGET :/







Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards