Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 23:17

tack för en grym kväll, Michelle !

 

 

när jag hade ätit mat, typ potatissallad o korv, gick jag till Michelle, det va typ åååååååår sen!

vi titta på talang oså, sen typ gick vi ut. gick till badet och satt på gungorna ett tag, vi pratade om en massa skit ! fyfan, vi va helt jävla cepe förut ju! haha, några jävla muffinsar som vi jämt såg o någon av dom försvann när vi tittade på den osv. haha, oså prata vi om en massa mer sjuka grejer vi har gjort.. fyfan, vi är för bra. när vi va mindre hittade vi på en massa skit, som till slut skrämde oss som fuck, hahah! aja, vi pratade en massa och sen gick vi hem till mig,  åt ostbågar, drack julmust, åt godis, o pratade om en massa,

Michelle: Äteru p-piller?, VEM FAN HAR DU KNULLAT MED?!

Jag: hahahaha

Michelle: hah..

Efter en liten stund, Michelle: Va det halstabletter? x'd

Jag: ..ja , haha x'd

 

Aja iallafall, hon drog nyss hem ...

jag hoppas att hon inte spottade på  min tomt, eller gjorde en volt på min studsmatta...............HAHAHAHA, bara vi som fattar det där också..

 

så nu sitter jag här o har tråkigt, min bror och hans kompisar tittar på film trorjag, så jag kan inte titta på tv..

tror jag ska titta på nån film i mitt rum, PÅ MIN PYTTELILLA KARAOKEMASKIN *stolt,vafan*! :DDDDDDDD

hahah, eller nej.. ha nog bara en massa kassa filmer, på dvd.

Så får kanske bli ose nån film här på datan istället...

 

aja, skriver säkert mer sen, eller kanske inte.

ni vet att jag älskar er, puss ♥

 

Bara så alla vet, jag saknar tiden med världens bästa mälarbadenbarn, något enormt..

Jag älskar er!

         

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 19:22

HALLOJJJJSAN JORDINÅÅÅNARE!

 

Okej,kul lixom .. Min bror kom hem nyss, o Emma.

O massa andra också , hehe xd

Nu grillar dom, o jag sitter här.

Snart äta då.. sen så, typ julmust, ostbågar, godis, datan och filmer resten av kvällen / natten... hehe xd

Messade med min kära mor nyss också, haha xd

Hon tyå vänta på att någe tv-program skulle börja o pappa va och borsta Stevenbaby ♥

Syster kommer väll säkert inte hem idag , va jag vet .

MEEEEEEEEEEEN.. Jag är hemma :d

haha , har inge osäga egenligen x'd

men, hade så tråkigt så jag skrev det här idiotiska inlägget endå xd


aja, ha det bäst!

puss, love♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 17:39

Jag har världens gulligaste storebror, hah!


känn på den!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 16:53

Seriöst,uttråkad till MAAAAX !

Det är typ ingen som kan komma hit, o ingen som vill heller för den delen ! Osen, äre ingen som är social på msn. ;(

Ska ta en titt på faaaaaacebook , now !

Där kanske det är någe intressant på g ;p!

Hehehe, aja.. Får se om min bror eller min syster kommer hem nån gång också(?)

Annars, får jag se till o laga lite mat också!

Sen ikväll, blire tv, ostbågar, godis o påskmust :DDDDDDDDDD

Love it, ohhhhyes!

Hihih, vi hörs!

right? (a)



kommer kanske dagens outfit osv, sen .

KANSKE, bara KANSKE!

hehehe ;)

puss♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 14:21

Någon rolig som har lust o komma hit,

o typ sova här hela helgen? (a)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 14:07

hejsan snyggingaaar!

 

Eftersom den förra omröstnigen inte gick att rösta i efter typ 1 dag -.-,

så gjorde jag en ny, med samma fråga. Eftersom det är det jag vill veta.

Om jag ska lägga ner bloggen eller inte !

SÅ.. RÖSTA, RÖSTA, RÖSTAAAAAAAAAAAAAA!

hejdå :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 13:46

alltså, jag får rätt konstiga ideér ibland, ;ppp

 

hehe som nyss, så satt jag o ritade, mobbas inte ! ;o

odå, först ritade jag en tjej, med en klänning, typ en "fest-look", ah men iallafall, sen ritade jag en "maskeradmask", på en pinne ni vet? HAHAHA, aja. Sen fick hon kattöron och en svans x''d

HAHAHA, seriöst, ;o!

Aja, som sagt.. mobbas inte, det bara.. blev så lixom..

hehehehehe x'd


har inge mer o skriva, hehe

hejdå! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2011 11:25

Godmorgon osånt sötnosar ! :*

Vaknade typ för en halvtimme sen ;o, tidigt, JAG VET.

Men iallafall, titta på tv en liiiten stund, sen satte jag mig SÅKLART här,

logga in på bilddagboken och facebook, orkade inte msn.. hehe

 

Nu är jag hungrig så jag ska gå o äta, typ lunch.

Eller nåt !

hejdå,  You know.. I love you ♥ ;)

puss & kram osånt !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards