Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 23:49

För vi kan bara vara de vi är så ge mig inga själ,

för vad vi än kallar det

så är det bara ett långsamt farväl

 

Ingalill, hjärtat.. du är enormt saknad.

Jag älskar dig , min ängel♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 22:40

vill du att jag tar mitt liv? säg det då förfan, istället för att plåga mig.

jag orkar inte mer. vi va inte tillsammans. vi va INGET , allt va ett jävla skämt. du är en pervers 17åring, seriöst. tror du helt ärligt att jag skulle vara tillsammans med dig, NÅGONSIN?! jag va tvungen att säga sådär, jag orkade inte när du "började ta varenda litet ord på allvar" .. snälla. GEDIGFÖRIHELVETE!

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 22:17

Fiiii!!!iii!!!iii!!!xa ny header, någongång den här helgen! (a)

Eller.. det blir nog idag, men endå (a)

 

Nu har jag lite nya bilder och då blir det mycket roligare att fixa oså.

 

Hihihi, hejdå!

pusssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 18:42

dagens..




sötaste, är SÅKLART :

NathalieAnderssonParkkila, min syster, fru, dotter & bästavän som jag saknar ENORMT jävla mycket! Hon är FÖR underbar och jag älskar henne som fuck.

hjärtat, jag älskar dig♥

 

   

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 17:37

hehe, bara för att jag har en massa tråkigt..

så får ni liite bilder ;)

hinner bara ladda upp några av dom nu xd

kommer fler sen, men här är några iaf


hejjjjjdåååå, puss !♥

              


:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 14:32

bara för att jag har äggstremt tråkigt , heheheh x'd

får ni en bild som ajg redigera nyss ;p

 

Den första gång, jag såg på dig och kände

hur du såg på mig. Föll allting, jag trott

va sant, jag vet du kände likadant.

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 14:00

   bara för att mina älsklingshundar är för söta i solen!

tog några bilder på världens finaste häromdan, så.. här kommer några bilder (a)

                              

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2011 12:39

godäckligmorgon !


Öhm.. jag har ont i halsen, så min snälla mamma har köpt halstabletter,

 

Sen så har hon köpt allergimedicin också (pollen),  det va snällt (y)



sen så tycker jag att nån kan sova här? (a)

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards