Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 18:30

hejsan sötnosaaaaaaar!

sova hos bääästa Emma idag då :')

Mamma skjutsar mig när hon ska hämta Emil, nån gång vid 8

 

kommer bli awesome, för våran humor är så jävla grym(a)


aja, ska packa nu!♥

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 15:13

nu är jag stolt över mig själv! :')

har städat klart, så nu sitter jag här och tar de luuugnt.

 

musik osånt, sen snart ska jag titta på tv eller gå ut kanske ?(a)

det är ju faktiskt 25 grader ute (YYYYYYYYYYYYYY)

 

Iallafall, har inge mer o skriva.

Men skriver sen igen, då kommer dagens... också, sen KANSKE det kommer bilder också, dagens outfit oså.

puss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 14:36

usch, jag orkar inte städa sista lådannn ;ooooooooooo

Aja, Iallfall, snart klar!

Bara dammsuga och 1 låda kvar att städa, eller det är lite på golvet också.

Men det ska jag bara ta upp och lägga i rätt lådor så är det strax klart.


Skriver kanske direkt när det är klart, eller så skriver jag senare.

Vi får se, ha det bra!

Puuuuussssar och kraaammar♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 13:55

hejsan snyggingar !

 

Blir väl inte o träffa någon iallafall..

måste städa allt idag, eftersom det är imorgon det ska vara klart.

men imorgon får jag väl se till o träffa nån istället.

sen kanske sova med nån också,

 

aja iallafall.. skulle vara med Emma, men sen när jag skulle ringa mamma kom jag på att jag MÅSTE städa idag, så då skulle jag ringa Emma och säga det, men hon svara inte.

så nu vet jag inte vad jag ska göra, eftersom hon inte svarar kan jag inte berätta det för henne heller. ;o

 

men iallafall, nu ska jag gå och städa lite.

så jag blir klar nån gång..!


puss och kram,

I love U ♥

kommer nog några bilder sen också

ha det bäst!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 13:28

känner lixom att uppdateringen den här månaden har varit urusel !

 

men iaf, nu ska jag städa lite till..

fårse hur lång tid det tar, men sätter mig här lite imellan om det tar för lång tid,

får se till att uppdatera bloggen REEEJÄÄÄLLLT nu på lovet, eftersom jag har haft så mycket annat för mig den här månaden, så tycker jag att det blir bäst så.

 

nu ska jag städa upp det som ligger på golvet och sen ska jag fixa mig så att ajg kan träffa Emma :')

 

hejdå, massa pussar ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 13:13

godmorgon snyggingar !

'ahkejjjj, städa lite först..

måste städa alla lådor osånt i mitt rum, eftersom mamma städade golvet oså. annars får jag inga pengar, o inget nytt rum ;'''oooo

men iaf, efter det...

någon som vill träffas? ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards