Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 april 2011 21:31

somsagt, internet fuckarup...

stängde av datorn ett tag, sen nu är de helt fuckedup IGEN...

 

får seriöst ryck på den här skiten, så jag ger upp.. för idag.

skola osånt imorn, sen kanske vara med någon av mina underbara vänner(?)

(aaaa)


ajaiaf... ni får ha det en massa bra, skriva förhoppningsvis imorgon !

pusspusspusspusspusspussssssssssssssss!

I ♥ U

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 april 2011 20:17

internetfuckarup.


kommer inte kunna skriva någe mer, förns senare eller någe.

aja, vihörs !

puss, jag älskar er ♥

hare gött!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 april 2011 20:08

Är det ingen som kan förstå hur mycket jag saknar den vännen jag en gång haft, den vännen som alltid fanns där för mig? Den vännen jag lärde känna och älskade av en SJUKT stor del av mitt hjärta...

Den personen är en av dom finaste personerna i hela jävla världen. En av dom underbaraste vänner man kan få, NÅGONSIN. Jag älskar henne något otroligt. Hon fick mig att le, skratta men också att gråta. Men sån är äkta kärlek, eller hur?


Om man verkligen älskar någon, bråkar man ibland..


nu får du mig knappt att skratta, men du får mig att gråta.

jag gråter nog mest för att jag saknar dig, eller nej.. inte den du är.

den du var, förut...

jag älskar henne...

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 april 2011 20:03

Tror ni helt ärligt att bara för att ni förlåter SÅ JÄVLA SNABBT, att jag också gör det?

Seriöst, ni har inte lyssnat på vad jag har sagt.. right?

Jag vill inte vara * vän , jag vill inte förlåta *.

Jag vill inte sitta med *, jag vill inte prata med *!

Jag vill inte se *.

Förstår ni inte, får ni väll lämna mig och gå då..

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 april 2011 19:34

hejsan alla söta varelser där ute :* !

LÅÅÅÅÅNG dag idag i skolan.. men sen hem med bussen efter ep'n, sen hemma typ 17.02, eller nåt sånt. Sen tv, dusch, mat, tv, o nu data.. har inge mer o skriva om dagen.. o det här har inget med saken att göra men...

 

är det bara jag som tycker att Robbie Williams är L-Ä-S-K-I-G? ;o

Jag menar... titta bara på hans musikvideosar, här är några...

 

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards