Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 april 2011 20:52

Dagens bästa är såklart....

 

mina underbara vänner Julia, Ida & Sandra!


för dom är helt klart bäst, jsut nu iallafall.. (a)

eller inte bara nu, men dom har fått mig på bra humör hela dagen fast jag har varit påväg att bryta ihop flera gånger !

Jag älskar er♥

 

lite bilder på dagens bästa också (A)

först några bilder på Julia :')

          några på sandra :')♥

        
och Ida :')♥

       

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 april 2011 20:37

Tell me I can make a change, tell me I can help.

jag kan inte förlåta lika snabbt som vissa andra kan, jag klarar bara inte av det.. nu kommer allt bli skit, IGEN!

jag vill inte vara HENNES vän, okej?



Juliacarlsson,Idakontio, Sandralitzéndahlgren..

jag älskar er något OTROLIGT mycket, tack för dagen !

världens bästa tjejer'

Baby, you're all that I need!

LOVELOVELOVE!

 

 

 

I close my eyes, and I can see a better day.

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards