Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 april 2011 21:37

Hit the lights

Start the show

Hear my first note in this microphone


tänk hur många känslor en låt kan väcka...

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 april 2011 21:14

maha, jag har färgat håret! :')

Brunt, (a)

 

kommer bilder sen, eller imorgon.. vet inte xd

ville bara säga det, pusssssss ♥

I ♥ U


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 april 2011 18:50

You're my lover, undercover

You're my sacred passion and I have no other
You're Delicious
So Capricious
If I find out that you don't want me I'll be vicious
Say you love me
and you'll have me
In your arms forever and I won't forget it
Say you miss me
Come and kiss me
Take me up to heaven and you won't regret it
You are the one
You're my number one
The only treasure I'll ever have
You are the one
You're my number one
Anything for you 'cause you're the one I love

Mihihi, låten är massa gammal.. Men Natta och jag sjöng den hur många gånger som helst i helgen så.. :DDDDDDDDDDDDDDD

 

 

 

Tack för helgen tjejer, ni är grymma! Jag älskar er ♥


kommer lite nya och gammla bilder på världens bästa BRUUUUDAR som jag spenderade helgen med!♥♥♥

hade knappt några bilder på dom på datan :(

men här är några iallafall!

                 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 april 2011 01:53

You are not alone, I am here with you!


Jag behöver en kram, eller nej.. jag är i behov av en kram, vill ha en kram.. ;o



den senaste tiden har jag helt random fått krambehov lixom .. :o



vill alltid kramas ttyp, kan vara för att jag älskar kramar (a), dom är lixom mysiga och grejer ! ♥      LVETHEM!


aja, Sosso sover, Nathalie & Julia tar en "mikrovila" och jag sitter här vid datan HELT SOOOLO! :p


mahaha, kommentera orgrejer!

iloveyou,pusss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards