Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 april 2011 20:47

hey alla snyggingar på planeten jorden!♥

 

alla måste rösta i


omröstningen!


vill lixom inte lägga ner bloggen, men det är ju knappt några som tittar så varför ska jag då skriva?


-röstaröstaröstaröstarösta


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 april 2011 19:29

Hand in hand, we were always that close

now we're ten thousand miles apart..

 


Förlåt att jag skriver här men..


Vi är inte falska hela bunten, vi är inte det. Ingen av oss är falsk! Vi är oss själva och det är iallafall jag stolt över. Det är inte många som kan stå emot grupptryck, så som vi. Jag har gjort mycket, som jag inte kan ändra, sånt jag inte kan göra ogjort, det har väll alla? Det finns mycket jag skulle vilja ändra på i mitt liv. Jag skulle riktigt jävla gärna spola tillbaka tiden ett år eller två, för livet va mycket lättare då. Jag hade fler att vända mig till när jag va nere och ledsen och fler som förstog hur jag kände. Nu finns det bara några få jag kan lita på, det finns bara några som finns där i vått och torrt och det finns några jag skulle offra allt för. Det är som en kniv i ryggen, är det ingen som kan känna hur det svider? Jag hatar det som händer, jag hatar allt jag sagt. Jag ångrar att jag ens försökte, med dig. Du är inte bra för mig, det är flera personer som du inte heller funkar med. Det är jävligt mycket jag skulle vilja säga och göra. Men jag visar respekt genom att bara ta det lugnt och visa lite värdighet. Alla sms, dom är helt sjuka. Jag fattar bara inte..

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards