Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 22:00

äntligen!

 

 

en värdig vinnare i melodifestivalen, för en gångs skull (Y)

 

-awesome låt!

-SNYGGASTE pojken!

-grymaste dansen!

-hetaste kläderna!

-tuffaste nummret!

 

ericsaade♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 19:57

melodifestivalen

nudå! :D

och....

kinamaten va awesome!


puss, hejdå♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 18:05

skulle stänga av datan ett tag, men.. Det blev inte så :DDDDD


Syster åkte iväg för en stund sen, bror åkte nyss,

mamma kommer snart med maten och pappa tittar på fotboll,

vad ska då jag hitta på om det inte är data? ;o

precis,finns inget att göra!

menmen, ska typ äta om 5, så det blir bara ett koooort inlägg nu.


ikväll blire titta på Melodifestivalen med mammsen och pappsen♥


sen blir det nog nån film också! :DDDDDD


jag va massa duktig idag......


jag städade fast jag inte behövde!

 

men om jag inte hinner stöka till de innan den 20:de, så behöver jag inte städa igen för att få mina pengar(Y)

 

nu kom mammsen, så nu ska jag kila!

 

kinamat♥

 

 

 

puss, hejdå♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 17:20

Nu blire stänga av datan ett tag, sen så får vi se vad jag hittar på att göra ;)

 

sen om ett tag blire kinamat♥

 

hihihihi, mig lycklig vetttu :'d ♥

 

 

 

MadeleineParkkilaAndersson ♥ NathalieAnderssonParkkila

 

 

hihi, hejdå

vi hörs nog nå mer ikväll (y)

puss ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 17:16

ditt namn stavas-

 

d u ä r h i s t o r i a h e j d å

 

jag är mig själv och det är jag stolt över,

jag bryr mig inte om du tycker att jag är dryg

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 16:32

gjort om lite här på bloggen nu (y)

 

Ny header oså♥

Nu kommer lite bilder som ni inte har fått se än, dom är från sportlovet och jag har lagt ut dom på bilddagboken men tyvärr inte här än, men nu kommerom (y)


finns en massa fler bilder också, men orkar inte ladda upp fler just nu,

skriver mer sen, snart!

hejdå, puss♥

      

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 15:11

what a feeling♥

 

ni kanske undrar varför jag skrev det helt plötsligt.. men iaf, det va bara för att jag lyssnar på den (y)


I'm good at wasting time. So let's talk about something unintresting :)

 

Börja skriva på engelska helt random...haha, cepe jag är ;o


wouldn't change a thing♥

 

lyssnar på den nu istället (y)

helt ärligt, jag bara ÄLSKAR låten, och texten!

så jjjjjävla bra ♥

 

hihi, nu ska jag logga in på bilddagboken och facebook,

ha det gött så hörs vi senare!

I love U, pussar♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 14:57

jag har världens bästa syster!

 

NathalieNathliieAnderssonParkkila♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards