Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 mars 2011 21:25

fanfanfan, jag trodde aldrig att det skulle göra så ont.

att jag skulle bli så ledsen.

jag älskar er!


tack, för allt!



Ohur äre med dom fåååå som läser min blogg dåe? ;)

hoppas ni har det bättre än mig.. det hoppas jag verkligen.


dagen va helt okej, till nyss....



orkar inte berätta varför men, så äre iaf.

 

Juliacarlsson, i love u!

nathalieandersson, jag saknar dig som tusan o älskar dig enormt!


tack för att ni finns! ni är bässttttttttt!

hinner inga fler inlägg idag för mamma ska sova oså, så jag ska OFF'aaa datan o packa till imorgon, sen så ska jag fixa mig oså!

hadetgött! massa pussar och kramar till alla sötnosar! :**

bjuder på bilden på sandraomig!  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 mars 2011 18:25

Jag saknar oss.. och tiden det va vi. Varje jävla kväll, va det vi.

Men det är inte så längre.. Även om jag önskar att det va så, det kommer aldrig bli så igen.., det vet jag redan.. Men ändå, jag kan inte leva utan er, vill inte leva utan er, tänker inte leva utan er. För ni är dom bästa vännerna man någonsin kan önska sig!

Förstår ni inte hur jävla underbara ni är?!

Inget är det samma utan er vid min sida! Inget är lika roligt, inget känns lika bra!


-Jag älskar er...

världens bästa mälarbadenbarn,världens bästa mest saknade mälarbadenbarn!

                               

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 mars 2011 17:58

heyyyy snygging!


utskämdddddda flickan som går som en härskarinna här'

Tror ni inte att Lovisa Bäckström och IdaKontio är smidiga och säger "till" "honom" ? -.-'

gash... eller LOVISABÄCKTSTRÖM, gjorde det..

TACK LOVISA.... :s

spanskaläxa  

Typ översätta recept, CHOKLADBOLLAAAAAAAAAAR!

Men skitsamma, är klar om typ 100000 år.

Dagen idag.. va helt okej....

Sen efter skolan va man med Idakontio och Juliacarlsson ♥


han och han är fina!

Ida o Julia vet vilka , för dom tycker också det (a)


hihihihihiihih, hejdå♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 mars 2011 21:56

nej fyfan, nu orkar jag inge mer....


godnatt


vi får hoppas på en bra dag imorgon istället!


Ha det gött, bäst!

I love you, puss :*

hejdå♥

Bjusssssar på en bild..

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 mars 2011 20:50

I love you more, than I did before

I'm sorry, that it's this way..

Jag står kvar vid din sida, vad som än händer!

Det vet du. Jag saknar dig så att det gör ont.

Tack för att du finns, jag älskar dig !

 

dom flesta fattar välllll säkert vem det handlar om..


Come home, come home.

I will stay, untill the day, you come home.

I will stay!

 

Du är en underbar vän, det ska du veta!


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 mars 2011 20:04

aja, dagen idag va helt okej..

till precis innan spanskan!


FUCKFUCKFUCK!, det är ingen som fattar ett fucking skit!



Jag har världens finaste hundar!

 

:(

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 mars 2011 19:28

seriöst...

ni förstår ju förfan inte hur det känns! tror ni helt ärligt att det känns bra? fattar ni inte att det gör ont? i hela fucking kroppen när jag tänker på det? fattar ni inte att ni sårar mig? ni vet ju för fan inte hur jävla mycket han betyder för mig! ni vet inte hur mycket jag saknar honom, gråter förfan varje dag för honom.. fick gå hem från skolan förra veckan pga det. men ni verkar ju inte förstå någonting, ingenting alls.. låt mig bara vara förfan. ni vet inte hur det känns! sen undrar ni varför jag gråter.. ni fattar ju fan ingenting. va det där verkligen nödvändigt? va det verkligen det, gick inte på lektionen heller, för jag ville inte träffa er, ville inte sitta där och gråta, bli ner sparkad av allt och fucking alla! jag ligger ju redan ner, varför då fortsätta sparka? erat fucking liv går ut på att plåga mig, right? ni kanske inte vet hur jag känner.. ni vet inget om mig, eller mitt liv! alla verkligen älskar att plåga mig, visst äre så? mitt liv är inte ett dugg likt era jävla liv, så ni vet inte hur det känns. blir för fan nersparkad varenda jävla dag, är det verkligen så kul att skada folk?! ni river upp gammla sår och dom kommer aldrig någonsin läka. jag hatar den här skiten, kommer fan vara rädd för att gå till skolan, för att träffa er. för det enda ni gör är att såra mig, skada mig, krossa mig... förstår ni inte hur jävla ont det gör? nej det är klart, för det är inte ni som blir nertrampade som en fucking liten myra.. visst, jag ler och skrattar, men inombords gråter jag, skriker av smärta.

Fake a smile bitch, fake a smile...

jag hatar det här!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 20:44

hahahahaha, jag dog när Alex sjöng x'd


så jävla bra, hahahahahahahahahahahaha!


skrev nyss ner det där receptet på chokladbollar också (y)

 

Två muffinsar står i en ugn och då säger den ena..

-Åh, va varmt det är här inne...

Då skriker den andra..

-AAAAAAAAAAAAAAH! EN TALANDE MUFFIN!

hahahahahahahahahahahahahaha

så jäva bra x'd



bjusssar på en bild, mihi :*

hejdå!♥

föresten... vill ni veta en sak?

jag tar det som ett ja (Y)

han är fin ♥

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards