Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 11:58

fuck mitt ben och tallriken jag tappade på det......


inte ett dugg kul, så skratta inte...

 

HEJRIVMÄRKEEEEEEET!

 

FYFAN va sur jag blir, kommer fan aldrig mer våga mikra en sån tallrik...

HAHAHAH, jag gick som en härskarinna igår IGEN! :oooo


GANSKA tur att han inte va där... :)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 11:37

godmorgon snygggingar♥

 

 

JAG känner MIG som en

 

 vaniljbullÄ

 

 

 

aja iaf, igår så typ va det sschuuuula -.-'

odå, hade vi hk, eller ja.. prest, och då bakade vi vaniljbUllar...

OCH NU, känner jag mig som en baniljbullÄ...............................

 

 

 

SKRIVER MER SEN, för jag okrar inte nu :p


PUSSS♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 mars 2011 17:19

 

everybody, put your

 

hands up and

 

start shout, cause.....

 

Madeleine, is back from schooool! :d

 

 

 

FREDAG♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 mars 2011 20:21

 

JULiiNbästavän♥

 

 

dagÄn eller ja.. efter skolan, spenderades med BÄSTAJULiiN♥

 

DiSKMASKiN!

GODNATT!

HÄRSKARiNNA!

OBOYPULVER!

JAG-HAR-RITAT-EN-NEGER!

BLÅNEGER!

BLÅNEGERBÖG!

 

 

en sak är vi iallfall bra på..

 

ATT SKÄMMA UT OSS (Y)

 

 

*sandra-knackar-på-dörren-och-går-iväg*

-... DOM KOMMER TRO ATT DET VA VI!

*han-går-ner-för-trappan-och-ut-genom-dörren!*

*jag-går-som-en-härskarinna*

*han-tittar-på-mig-och-skrattar*

*jag-sätter-mig-ner-och-skrattar*

*julia-fattar-ingenting*

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

 

 

fanalltsåjagorkarintemedmigsjälv....

 

 

hahahahahahahahaha

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 mars 2011 22:15

 

ULLABRiTT!

 

 

väderleksrapport+nyheter, madde, juliin, sandra, tomt klassrum =

 

katastrof

 

 

 

 

härskarinna, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 mars 2011 21:46

 

bästavän♥

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 mars 2011 19:46

 

b-ortgjorda

 

 

HAHAHAHAHAH, jag&julia är bra på att skämma ut oss x'''''''''d

 

 

+ jag och lovisa har inte alla bönor i burken! ♥

 

 

-FiTTA!

-HAHAHAHAHAHAHAHA

 

 

"väderleksrapport"...

-ULLABRiTT!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

 

 

pusssssssssssssssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 mars 2011 20:26

 

jag älskar min emilia!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards