Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 01:27

har inte bloggat på fedt länge! :(


sover hos juliin med juliin, lollo och ida idag! :d


FEDT NiCE!

-Vad kallas en ko som nyss har åkt krausell?

- Milkshake...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!



Fyfan, jag dör :')


SÅJÄVLABRASKÄMT!


lediiiiga imorrrrn, eller asså idag...! (y)


hejdå, en massa pussar



ha de bäst♥



:(

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 22:03

världens bästa mälarbadenbarn

är numera

världens mest saknade mälarbadenbarn

jag saknar våra dagar, våra minnen, våra stunder.

jag saknar våra skratt, våra sekunder och våra minuter.

jag saknar våra timmar, våra dagar, våra veckor.

jag saknar alla skratt och våran sjuka humor.

jag saknar att ha er vid min sida och våra kvällar.

jag saknar alla våra busknackningar, våra "på-rymmen-kvällar".

jag saknar allt som har med er att göra.

jag saknar oss!

det är med er jag mår bra, med er jag kan vara glad.

jag älskar er världens bästa och mest saknade mälarbadenbarn!

                

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 21:55

checka nyss melodifestivalen, med mina päron :p

Nu typ.. tittar vi film: A lot like love

trorja den hette..

 

skriver mer senare eller imorgon, vi får se..

pusssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 17:56

Varför kan du inte komma tillbaka?

-Varför lämnade du oss här, ensamma på färden mot en framtid

Kunde du inte ha stannat och chansat på att det skulle funka

jag vet att det skulle funkat, för det har gjort det enda sen början..

för vänner bråkar, right?  Vi ses snart, hoppas jag..

 

jag älskar dig ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 17:22

filmen är inte sluta än men...

älska den♥

 

hihihihihih, ville bara säga det.. BUSiGT!

 

 

pussss hejdå♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 16:36

Nu jävlaer!

 

♥the perfect man ♥

 

 

Nu blir det titta på film, sen när mamma kommer hem blire typ äta.. tacos :)

Sen så.. ikväll, blire väll tv, eller data, eller film, eller alla 3 :DDDDDDDDDD

 

 

ledigpåmåndag! ♥

 

lördag♥lördag♥lördag♥

 

lördag♥lördag♥lördag♥

lördag♥lördag♥lördag♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 mars 2011 16:15

 

THEKARATEKID♥

 

Så söt unge så de finns inte! :')

 

 

Nu blire checkaaaaa bilddagboken, facebook och lyssna lite musik innan de blir titta: The perfect man♥

 

ÄLSKAFILMEN♥

 

kommer förmodligen gråta, som förra gången jag såg den..

är typ lite.. rätt.. ganska.. VÄLDIGT känslig för filmer förstår ni..;$

 

 

hoers sen♥

HELVETE, orkar inte vara singel, helt ärligt...

Alla har någon att krama om, någon som rädder livet på dom.

Min vänner är dom bästa, men alla lämnar.

Vill  ha någon att krama om, någon jag kan kalla min,

 

någon som är mer än en vän

 

 

'bara för att jag har blivit ensam kvar...

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards