Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 mars 2011 21:51

try your best now baby,

try your best to break me.

there's nothing you can do now,

you can't break a broken heart.

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 mars 2011 21:46

skriver en nyyyyyy låt! ;))))

 

nu vart ni glada vavava?.. eller det kanske bara är jag som blir glad när jag skriver låtar ? x'd

aja, skitsamma..

bjussar på en biiild ;)

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 mars 2011 21:20

nathalieandersson, juliacarlsson....

my heart would stop without you!

Jag älskar er så ooootroligt mycket! ni är allt jag har, dom enda jag kan lita på och dom enda jag kan luta mig mot om jag håller på att falla.. ni är dom enda som skulle ta imot mig om jag skulle ramla och ni är dom enda som torkar mina tårar om jag är ledsen. ni läker mina sår och ni fyller hela mitt inre med kärlek! ni betyder så hiiiimmmmlaaaaaaaaaa mycket, det ska ni veta! jag skulle ALDRIG NÅGONSIN klara mig utan er, för ni är allt och lite till! jag kan berätta allt för er, för er kan jag lita på upp till 100% , det vet jag. ni är världens underbaraste vänner, världens bästa! våran humor är klockren, så jävla bra!

ni är för jävla bra, helt ärligt!

jag älskar er ♥



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 mars 2011 19:35

hejhejhejhejhejhejhejheeeeeeeeeej snyggingar ! ;]

 

helt okej dag i skolan, FAKTISKT.. eller nej.. inte träslöjden! :(

efter skolan, varteeeeee JulAYA! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Först, gick vi till bussen.. sen så gick vi till hemköp när vi insåg att det gick snabbare att gå än att ta bussen.. sen så köpte vi lite grejer.. eller ganska mycke.. men vi är faktiskt feta kräftor, så .. ;)

sen gick vi hem till julia osv, sen så va vi bra, och hällde ut lite dricka överallt typ.. sen nu har jag dricka i hela jävla håret ;oooooo

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!,

vi kan lix, inte råååååå för att våran humor är för bra! ;)

HAHAHAHAHAHA, sen hopppa vi stuuuuuuuttttsmatta o grejer :'d

sen så panika vi ogrejer... sen så uteliggareeeeeeeeeee ;ooooooooo

det berättar jag om någon annan gång... :p

 

sen gick vi till bussen, eller hon gick tillll sin mamma o jag gick till bussen, men vi gick samma väg. sen tog jag bussen hem osånt, sen gick jag o grejer -.-'

sen mat ;oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

sen data, o nu ska jag duscha så att den där klibbiga drickan försvinner ur mitt hååååår :'pppppppppppppp


imorgon slutar vi tidigtttttttttttttt (Y)

12.30, istället för 14.30 (YYYYYYYYYYYYYYYYY)

LOVEEEEEE IT!


vi höööörs snart, right ;)

ska bara duuuuschaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ni vet att jag älskar er, eller hur? :)

puss♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards