Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 13:42

Helt ärligt, du får mig att må illa!

Jag har hellre ärliga fiender

än falska vänner !

Varför måste du vara så elak? Förstår du inte att orden sårar? Vi är inte vänner längre, förstår du inte det? Gash, lek inte med mina känslor förfan! Tycker du att det är konstigt att jag inte vill vara din vän? Tycker du verkligen det?! Då kan jag säga en sak.. du har allvarliga problem.. För det du har sagt, dom orden.. är som knivar som skär i mitt inre, som ett skott rakt i hjärtat.. Alla, precis ALLA ord sårar, alla ord du säger och skriver.. Det gör ju för fan ont i helva fucking kroppen, jag vill bara lägga mig och skrika, tänk på det nästa gång du säger något! Jag tror helt ärligt inte att du ville vara min vän från början. Det tror jag inte. För skulle du ha velat det så skulle du inte ha gjort såhär... Orden från dig fastnar djupt inom mig och dom såren du har rivit upp kommer aldrig läka..! Jag orkar inte ditt tjafs och inte dina ord, inte dina "förlåt, jag ska aldrig mer göra om det", men vi båda vet att det kommer bli precis lika dant igen, du kommer såra mig, göra illa mig.. Jag vill inte vara din vän.

Allt detta svek skär inom mig,

mina tårar blir till blod...

 

Du är från och med nu, H I S T O R I A !

hejdå....

 

kände att jag behövde skriva av mig lite...


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 13:29

BARA FÖR ATT JAG TRÄFFADE MIN MORBROR IDAG! :dddddd

Tusan va jag har saknat dig! Jag älskar dig ♥

 

Skulle träffa Emilia också, men sen så kunde hon inte.. :/


Det är feeeeeeett varmt ute + SOL ! (Y)

snart försvinner väll säkert snön :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


snart 1 APRiL också!  - ULLARED♥

 

orkar inte skriva någe mer,

eller föresten, LÅTTIPS?

 

Bjusssssar på 1 gammal bild! mihih, puss hejdå ♥

skriver mer sen, snart.

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards