Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 20:44

hahahahaha, jag dog när Alex sjöng x'd


så jävla bra, hahahahahahahahahahahaha!


skrev nyss ner det där receptet på chokladbollar också (y)

 

Två muffinsar står i en ugn och då säger den ena..

-Åh, va varmt det är här inne...

Då skriker den andra..

-AAAAAAAAAAAAAAH! EN TALANDE MUFFIN!

hahahahahahahahahahahahahaha

så jäva bra x'd



bjusssar på en bild, mihi :*

hejdå!♥

föresten... vill ni veta en sak?

jag tar det som ett ja (Y)

han är fin ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 19:49

Solsidan straxxxxxxxx! ♥

 

love it!


skriver KANSKE sen, vi får se ;)

pussss, hejssååålänge!

loveu♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 18:52

TJENARE MANNEN!



SiSTA AVSNiTTET AV SOLSiDAN, om typ 1 timme och 8 minuter ..


Maddä goes ledsen... :(


Solsidan, my drug!




           

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 18:36

      So sick of lovesongs, so tired of tears

So done with wishing, you someone were still here

So sick of lovesongs, so sad and slow


Leave me alone, stupid love song

 

Har aldrig hittat den rätta vägen, för jag saknar det ni kallar äkta kärlek.


I'm so sick of lovesongs, so why can't I turn of the radio?

:(

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 17:38

gash! det är ju förfan ingen som har någe filmtips eller nå låttips... :/


aja, iaf.. ska snart äta mat, sen måste jag hitta ett recept på chokladbollar som jag kan ta med till skolan imorgon, eller nåt ;p

spanska, för er som undrar.. xd

H-ungrig!


hejdå, pussss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 14:52

längtar som tusan till ullared! :'ddd

 

glömmmmm innnnntÄÄÄÄÄ bbbboooorttt omröstningen!

 

inte speciellt många som har röstat, och då kan jag inte veta vad jag ska ha mer av så att bloggen blir bättre, right? ;o


så... röööstaaaaaaa!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 14:29

MÅNEN VA FEEEEEEEEEETT HET inatt, eller igår kväller  eller nåt :D♥

den va typ.. fettttttt fin ogrejer :')



BABY LOOK AT ME, AND TELL ME WHAT DO YOU SEE?

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2011 13:58

Jag älskar dig bästavän, och jag saknar dig än..

 

 

Är det inte någon som kan vara lite social med mig? :d


LÅTTiPS?

FiLMTiPS?

skriver mer sen, när jag har fått lite hjälp med tips på bra film och musik, får titta msn om nån där har något/några tips också..


I LOVE U

pusssssssssssss,

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards