Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 mars 2011 20:56

HÄY SÖTNOS!

 

friluftsdag idag


Världens bästa Nathliie och Maddeliin sov hos världens bästa Juliin inatt (y)


Aja, imorse när vi vakna (07.30), så gick vi upp efter ett tag oså, typ gick på toa osånt, sen så åt vi frukost o bytte om och panika till bussen! :p

sen så, åkte vi buss till stan, sen när vi kom fram så gick vi till badhuset (y),

krama sandra osen så väntade vi på Sosso,Ida&Lovisa...........

Sen kom Lovisa från ett håll helt själv, så vi gick till henne och sa hej o krama henne.. Sen kom Ida&Sosso från ett annat håll och båda dom igga mig..

Sen så pratade jag,natta,julia,sandra&lovisa

sen så skulle vi typ gå in i badhuset, så då gick vi in stog där o svättades ihjäl och väntade på att få gå o byta om. Sen när vi väl hade kommit in så bytte vi om o gick på toa osånt, typ duscha av oss osv! sen gick vi in i badgrejen och badade osånt., skrek ett antal gånger osv... :p

sen skulle vi äta lunch, sådå bytte vi om och gick till McDonalds ;ooooo,

sen så åt vi och sen åt vi glasss (yyyyyyyyyyyyyyyyyy)

sen gick vi tillbaka och lovisa kleta ut sin glass på julias jacka, hahahah x'd

vi gick tillbaka till badhuset och bytte om igen osånt, sen bada vi....

OCH SKÄMDE UT OSS ETT ANTAL GÅNGER...... HAAHAHAHAHAH!

aja, sen efteråt så tog vi bussen till t-hälla,hoppa av vid hemköp osv,

sen vart det BÄSTAVÄN och BÄSTAVÄN


Jag är gift med min syster som är min bästavän, Jag är gift med min dotter som är min syster och min bästavän också! ♥

 

NathalieAndersson, JuliaCarlsson...

 

jag älskar er som fuck

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 mars 2011 20:50

seriöst, nu skiter jag i er! varför ska jag bry mig när ni ändå inte tror mig eller litar på mig? varför ska jag alltid stötta er när ni aldrig finns där för mig? varför ska alltid finnas för er när ni ändå ignorerar mig tre sekunder senare? varför ska vi alltid komma i andra hand och inte betyda ett fucking skit för er? varför ser ni oss som värdelösa idioter som man kan träffa när ingen annan finns där?

varför lämnar ni oss utanför,  om vi  nu är vänner, eller ja.. "bästa"vänner?

helvete, det här är bara skit!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards