Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 mars 2011 21:47

Jag lägger inte ut speciellt mycket bilder, eller vad tycker ni?

 

här kommer det lite bilder, :)

                                                                                  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 mars 2011 20:42

kanalanal

 

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH, fyfan jag dör x'd

 

För er som inte fattar:

 

*MadeleineEmilia sitter på bussen*

Emilia : ska man inte plinga om man ska gå av?

Madeleine: öhm.., jo.

Emilia: Gör det då?

Madeleine: Jag orkar inte..

*Emilia plingar*

Madeleine: Du ska av där, kanal... kanalana, kanalanalen va?

Emilia: HAHAHAHAHAHA, kanalanal!

Madeleine: MAHAHAHAHAAHAHAH!

Emilia: Det heter kanalbron..!

 

HAHAHAAHAHAHAHA x'd

 

 

 

-våran humor är AWESOMMMMMEEEEEEEE!

 

mihihi, sen skulle vi träffa Jesper på stan också..

HAHAHAHAHA, vi åkte dit osv, sen så ville vi inte gå till han för han va med sin kompis.. xd

Sen så sa vi att vi behövde åka hem, (sms) och det behövde vi också! xd

Sen så.. gick vi till bussen och klev på, då kom dom mot bussen, jag panikade och bah: men skynda dig då?!

emilia bah: men den funkar ju inte?! ("busskortaparaten")

Jag ska sätta i mitt busskort, det funakar inte, jag panikar ännu mer, sen i sista sekund funkar det och jag hinner gå till Emilia innan dom kom ikapp oss. xd

Sen så gick dom på bussen och satte sig typ bakom oss?! hahahaha xd

Emilia viskar: Äre han?

Jag viskar tillbaka: jag tror det...

 

Sen kallar dom honom Jeppe och vi fattar att det va han.. MAHA xd

Senså.... skickade han sms: Busted på hög ni vå ;)

Sen när dom gick av bussen så när han gick förbi oss så sa han: Ta det lugnt nu!

Och jag får ryck, för jag va inte beredd.. HAHAHA xd

Sen så läser jag smset, osv sen svara jag: Haha, hejdå :D

MAHAHA, osen vare lite mer , xd

 

Aja, orkar inte skriva mer,

 

skriver kanske mer sen,

 

hejdå, iloveu♥

Massa pussar o kramar♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 mars 2011 20:32

fan va sur jag blir på dig !

 

 

GASH, inse bara att vi inte är vänner.

Jag vill inte vara din vän, du säger att jag är dryg,

att det är konstigt att jag har vänner, att du förstår varför folk säger att jag är dryg

Och du, varför vill du va min vän om jag nu är så jävla dryg?

varför vill du vara min vän om det är konstigt att jag har andra vänner?

varför vill du va min vän om du håller med allt jävla skitsnack?!

LÄGG NER,  snälla

jag orkar fan inge mer skit nu, du beter dig inte bra.

helt ärligt, och nu säger du att jag är skitdryg ibland sen säger du förlåt, men det är så?

ser det ut som jag bryr mig om din åsikt?, nej juste.



o lilla gumman, blanda för i helvete inte in Emilia i det här och säg att hon o  jag säger att du ALTID är tjurig..

Visst, vi kanske tycker att det verkar så, men nu äre dig och mig det gäller, så blanda inte in henne i skiten, inte hennes problem, okej?!


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards