Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 18:27

Bakade nyss chokladbollar med syster :)

Vi fick ta kokos istället för pärlsocker på dom, för vi hade inge sånt.. :(

Men dom vart säkert goda endå (YYYYYYYY)

Bara typ 1 och ½ timme till solsidan nu,och tills dess...


äre någon som har något bra FILMTIPS?♥


 

vi hörs, pusshej

iloveu♥

tjockisbild-i-repris-♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 17:32

nu ska jag titta på film :DDDDDD

 

 

You're taking me higher, higher, higher of the ground.

 

 

Skriver mer sen, om jag hinner!

ha det bäst!


bjussar på en SUPERGAMMAL bild!

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 17:08

Bästavän, du har sagt åt mig att satsa, att inte vara så "rädd" av mig. Men jag har ingen att satsa på, men mycket att vara "rädd" för..

Jag ska följa dina ord och satsa, inte vara rädd

Bara du säger vem jag ska satsa på, varför jag inte ska vara rädd...


I won't hide anymore'

 

 

Snälla hjälp mig, jag mår inte bra av dethär.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 15:27

En av dom jobbigaste sakerna man kan gå igenom, är när någon sm står en nära försvinner, eller dör.. Men ge inte upp allt, ni vet inte vad som händer i framtiden, lev livet tills det tar slut på männskligt sätt, gör inte livet kortare än vad det redan är. För tar du slut på livet, kan du aldrig "göra det ogjort". Tänk efter innan du gör något.

Lev livet, varje minut, lev livet, till det tar slut.

Ta vara på livet och ha kul, istället för att sitta inne helt själv och deppa!


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 15:04

Nu har dom åkt hem, mormor, morfar o liza.

Dom va typ här 1-2 timmar, sen så fika vi typ,


Sen nu håller mamma och Jonna på med maten och emil sitter vid sin data, framför tvn.

Så då tyckte jag att jag kunde blogga lite sålänge (y)


Om 4 timmar och 56minuter är det solsidan :DDDDDDDDDDD

 

Cepedata, det tog typ 3 år att logga in på msn -.-'


skriver mer sen, ska titta facebook och bilddagboken nu.

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 12:18

HäY, nu äre såhär att jag är fedt hungrig!

så jag ska gå och äta lite lunch, sen så kommer väll mormor och morfar snart..


skriver mer sen, antingen när jag har ätit eller när mormor och morfar har åkt hem!

 

Vi hörs, jag älskar er! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 11:37

Usch, nu är jag trött på snön och vintern!

Ge mig sommar förtusan!

tycker inte om när det är kallt ute, så hann tröttna på vintern efter bara någon dag!

saknar att kunna va ute utan att frysa ihjäl och att kunna gå runt i lite mindre

kläder, istället för vinterjacka, vantar, jeans, tjocktröjor, osv!

 

gemigsommar♥

 

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 mars 2011 11:07

Imorse, vaknade jag med värsta magvärken...!

inte det roligaste, menmen, sen så åt jag en macka och då varte bättre (YYYYYYYYYYYYYY)

sen så skulle jag starta datan, gjorde det osv, INTERNET helvetet funka inte,

så jag stängde av skiten igen, prova lite senare, då funka det igen (Y)

 

vårat cepe internet brukar göra så ibland, eller rätt så ofta *ogilla*.

sen så, loggade jag in på facebook och bilddagboken, sen här på bloggen också!

 

Idag fyller min storebror 21, så mormor och morfar kommer hit och fikar typ klockan 1 eller nåt, a efter lunch iallafall!


sen ikväll äre solsidan ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

DET MISSAR JAG FAN INTE IALLAFALL!


Ohjuste, jag är lycklig för världens ♥hetaste eric♥ vann melodifestivalen (Y)!

 

hihi, vi hörs sen!

iloveu♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards