Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 12 mars 2011

:'(

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 14:44

Ni är värda så mycket, mycket mer. Ni är för fina, bra, underbara, snälla, roliga... Ni är helt enkelt, bäst.

Jag saknar er så att det gör ont i hela fuckin' kroppen,

Ni ska bara vet hur mycket... jag älskar er

 

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 14:30

Every minute, every second, every hour of the day
Iyiyi
Every hour of the day
Iyiyi
Everytime that I'm away
Iyiyi
Missing You [missing you]

Every moment that is stolen, it can never be replaced
Iyiyi
Even if it's for a day
Iyiyi
I'm a text you up to say
Iyiyi
Missing you [missing you]


bästavän, jag älskar dig.........


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 14:19

 

fuck  va jag saknar dig, er, oss

 

dagens outfit♥:

 

BlåaJeans-shorts : Thailand♥

GråT-shirt: ?♥

RandigaStrumpor: ?♥

Svart-SilvrigBh:Thailand♥

        

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2011 13:25

 

-Baby, look at me♥

 

and tell me what do you see?

 

I'm gonna learn how to fly, high!

 

Jag hatar det här'

 

 

Blir inte så långt inlägg nu, men skriver iaf lite nu, sen skriver jag mer senare!

Pizza nyss, sen nu så ska jag rita... mobbas inte,

tycker faktiskt om att rita (y)

 

 

aja, skriver mer sen, oså får ni dagensoutfit också (y)

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards