Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 7 mars 2011

...

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 22:02

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

SINGEL

 

 

 

Usch

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 21:52

MINA GYLLENE SKOR!

 

låten är ju för bra! :')

 

Jag dansade omkring på gatan o hela världen den log!

 

eller nåt sånt :)

 

 

hahahahaha, fyfan

Emma och jag höll på o kissa på oss på torget idag, GAHAHAH!

sen gick vi hem till LovisaMAGNUSUGGLABäckström o låna toan ;$$

 

HAHAHAH!

 

P0werK!NG♥

 

hihih, pusshejdå♥

haregött♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 21:41

"Så nu ska det här fattiga fettot gå ut och ta sej en liten rök!"


"Du ser mig äta en bajsmacka och du säger ingenting"


"Jävla Odd Molly fittor!"


"saaaaaaatfläsk"

 

 

Fredde:
- Och här är dina GLASÖGON som jag gör sönder!
Mickan:
-Aa, fast där är dina glasögon bara så att du vet, mina ligger där bakom


solsidan  , veckans höjdpunkt♥
skulle skriva det här igår, men då va jag ju hos juliaälskling♥
madde, lollo, ida och julia hade annat för oss då !
 
hihihihihihi, puss♥
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 21:39

lovisa"magnusuggla"bäckström

 

 

 

 

hahahahahahahahahahahahahahahahah!

så jävla klockrent så det är inte sant, GASH!

hahahaha, trodde jag skulle dö......

okej, för er som inte fattar..

LovisaBäckström låter som MagnusUggla, :)

jagdörsnartavskratt!

 

 

kan inte sluta titta på videon heller! :')♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 21:20

Har aldrig hittat den rätta vägen, för jag saknar det ni kalla äkta kärlek.

Är ensam nu men det kan hända att vindar vänder..

 

jag HATAR, verkligen HATAR att vara singel.

 

ensamflicka

 

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 20:46

Ingen är perfekt, ingen är normal.

Men ALLA är speciella!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 19:22

Skyll inte dina misstag på mig .

 

 

MILKSHAKE, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

-Snorka inte, du får inte snorka!

-Pratar du med mig eller pratar du i sömnen?!

-Jag prata med dig, *snarkar*

,HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

 

-natthumor-

 

 

 

Emma och jag på torget idag.. hahahahahahahahah!

fyfan, jag dör!

 

 

orkar fan inte.. hejdå :*

ha det bäst!

skriver mer nån gång, puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 mars 2011 19:01

Du är inte värd mina tårar, men endå är det dig jag gråter för....

 

 

Okej, jag vet att det aldrig kommer bli vi 3 igen, aldrig.

Men jag fortsätter hoppas och drömma om en ny start med er!

För jag saknar tiden med er som in i fuck!

Det är er, er två jag kan vara lycklig med, lyckligast.

Det här är jobbigt, riktigt jobbigt..

HELVETE VAD JAG SAKNAR ER, oss..

 

jag har iallafall en av er kvar,, men det är er två, tillsammans som är det vackraste, det finaste för mig.

 

Jag älskar er, okej

 

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards