Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 februari 2011 16:49

 

jag saknar dig något

 

enormt mycket,

 

 

Bästavän, du betyder så sjukt jävla mycket.

Det känns så jävla f-ittjobbigt att behöva leva utan dig vid min sida.

Du är värd så mycketmycket mer, de ska du veta!

jag ska vara stark, trots alla tårar på min kind idag.
allt känns så tungt, när du lämnade oss
rasade världen samman,
marken vi stog på, försvann med detsamma
tänk dig ett liv som rasar, det va vad som hände när du lämnade oss
jag har väldigt många gånger drömt att du är kvar här.
det va nog inte menat att såra oss, men mitt liv består av mest tårar

när du lämnade mig ensam på färden, mot framtiden

vart allt så mycket sämre igen.

du hjälpte mig att bygga upp mitt hjärta, när du sen försvann det in i ett stor svart hål..

nu måste jag bygga upp det alldeles själv, utan någon hjälp alls.

för utan dig vid min sida, har jag förlorat precis allt!

det va inte ditt fel att det blev som det blev..

 

JAG ÄLSKAR DIG, bara så du vet...

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 februari 2011 15:05

 

FUUUUCKKKKKK!


jag orkar verkligen iNTE! men aja, får inga pengar annars...

städarummet, herewego!

måste städa rummet till den 20:de, egentligen, men nu va mamma snäll och lät mig sova hos MAT-HiLDA med POTATiSKRYDDA då, så jag måste göra det någon annan dag på lovet, om jag vill ha min månadspeng, eller vare nu heter..


så då kan jag lika gärna göra det idag så har jag det överstökat, right?

enda problemet är att jag inte vill lämna datan och jag är trött...

 

menmen, det borde gå rätt snabbt!

ni får ett inlägg när jag är klar också :)

pusssssssssssss♥

 

sen får ni lite nya + redigerade bilder!

 

nu

blev

ni

glada

va?

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 februari 2011 13:02

 

GOODMORNING

 

FUCKERS :D

 

 

 

vaknade nyss typ, sen åt jag pyttipanna ;o

 sen starta jag datan och satte på

lite musik, misstolka inte tack :*

de var allt jag har hunnit gjort idag...

eller, jag sa hej te pappa oxå :)

hihihi pusss, iloveu!

skrivermersen, ♥

BJUSSAR, poe 1 bild! :D

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards