Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 februari 2011 22:33

 

du känner mig så väl

 

för du va en av mina

 

bästa vänner,

 

 

 

 jovisst, jag ÄLSKADE att ha dig som vän, men du har förändrats och jag vill inte känna den du nu är..

för du har blivit så mycket hemskare än när jag kände dig,

för den du va, var en rolig, snäll, lugn, glad person..

men den du har blivit är rena motsatsen till snäll, HAN är elak, han är inte speciellt rolig heller och han är SÅ HIMMMMMLLLAAAAAA FALSK.

det är helt sjukt att jag kallade dig vän förut, du är PATETiSK

 

du visste hur jag kände, du visste hur det va.

jag kunde berätta allt för 'er' men nu är det mindre än hälften av er kvar,

jag saknar att umgås med er något enormt mycket !

kommer-föralltid-att- vara-världens-bästa-mälarbadenbarn

 

okey, nu är det såhär att jag mår inte SUPERBRA, men jag mår faktiskt helt okej.

 

jag vet att jag är helt jävla cepedeppig just nu, och det är riktigt jävla jobbigt!

 

 

-6d♥

-världens bästa mälarbadenbarn♥

-fröken struts♥

-öland 2010♥

-bästavän♥

-bästavännerna♥

-tvilling♥

-golv-strumpbv♥

-alla kompisar♥

-och så mycket mycket mer,

som jag saknar något enormt!

 

fuuuuuuck, va ni är saknade♥

 

bra BiLLY (systers pojkvän) och jag hemma nurå,

pappa åkte nyss till jobbet, mamma är på kurs(?)

syster spelar match, bror är.. någonstans.

eller nej, hundarna DiGESTiV och POMMES är ju hemma (a)

aja, orkar inte skriva mer nu

vi hörs, pussssssssssssss♥

loooveu♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 februari 2011 21:32

heyyyyyyyy!

 

JAG LOVADE ATT BÖRJA MED SPECIELLA INLÄGG T.EX 'DAGENS SÖTNOS, LÅT OSV', 'DAGENS OUTFIT', 'HISS&DISS', 'FOTON'

 

SÅÅÅÅÅ, HÄÄÄRFÅR NI DAGENS LÅT!♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 februari 2011 21:29

 

ni behöver inte läsa eller något, kände bara att jag behövde skriva om allt, alla känslor...

jag ska vara stark, trots alla tårar på min kind idag.
allt känns så tungt, när du lämnade oss
rasade världen samman,
marken vi stog på, försvann med detsamma
tänk dig ett liv som rasar, det va vad som hände när du lämnade oss
jag har väldigt många gånger drömt att du är kvar här.
det va nog inte menat att såra oss, men mitt liv består av mest tårar
sen du lämnade oss kvar, ensamma på färden,
färden mot framtiden, den som vart så mycket jobbigare att ta sig fram på
sen du försvann.
För dig ska jag vandra på eld, äta spik
Jag gör vad som helst för att få träffa dig, igen.
Vi har gått igenom mycket, vi har gråtit och skrattat.
Men våran vänskap är det vackraste på jorden!
Varje gång jag tänker på er, rinner tårar ner för kinden..
Jag tänker tillbaka, tittar på bilder, allt för att få se oss tillsammans.
Det finaste jag har, är minnena med er och dom kommer alltid leva kvar!
Har ni glömt allt det fina vi delat tillsammans?
Det har inte jag, för det är några av dom finaste stunderna som jag någonsin kommer uppleva.
Ni betyder något otroligt mycket för mig och jag hoppas att ni förstår det.
Jag vill ha er här igen, jag vill se på er.
Bara kunna känna att jag inte har förlorat er, för ni är det bästa som finns!
Äkta vänner, som har funnits där från början,
då när allting blev skit. Med er vart allt mycket lättare att gå igenom.
Kärleken till er består, den kommer aldrig försvinna.
För det som har byggt upp hela mitt hjärta!
Ler ni så ler jag, gråter ni så gråter jag, skrattar ni så skrattar jag.
Ni är ren livsglädje, ni är kraften för att jag ska orka fortsätta.
Allt jag har gått igenom har jag klarat av pågrundav er, för det är ni som har varit min drivkraft, utan er hade jag för längesen gett upp.
Mitt sinne är fucktup, jag är trött på att kämpa.
Alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan, - är detta slutet?
Det är inte slutet, jag ska kämpa tills jag dör.
Jag har lovat att kämpa och jag ska kämpa tills jag dör!
Jag har kämpat och slitit, men livet går upp hela vägen till toppen när jag är med er,
sen rasar det ner till botten igen.
Trots att jag faller utan er, så tar jag mig framåt i livet.
Tack för att ni har funnits här alla år, ni är underbara.
Även ni som jag har lärt känna nyligen.
jag älskar er, tack för att ni finns!

jag har världens bästa vänner!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 februari 2011 17:53

hej sötnosar♥

 

fuck, va dålig uppdatering,,


men nu jävlar ska jag försöka blogga VARJE DAG, kommer nog inte bli exakt varje dag men.. ska göra mitt bästa,


vill iallafall inte lägga ner det helt!


glömm inte bort

 

omröstningen

 

ookkkeY, det är iallfall några som har röstat (3) -.-'

 

därav 2 röstade på "dagens sötnos, låt osv♥"(eller något sånt hette den?)

så jag kommer nog börja skriva sånna inlägg, osv


hejss, pusss

älskarer ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards