Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under januari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 januari 2011 16:45

helllloooooooo!♥


Skolan idag, va helt okej.

utom att jag börja gråta -.-

Ajamen, sen va jag med Sandra en liten stund,

eller asså vi va kvar i skolan ett tag.

Sen bussen hem,

och nyss åt jag..


Har inget mer att skriva..,

skriver sen ist.


puss ♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 januari 2011 21:59

Hej snyggingar!♥


Okej, som ni vet om ni har läst mitt inlägg från tidigare idag så vet ni att jag skulle träna med Emilia och Emma,

hehe..

Det blev inte riktigt så, vi åkte dit.

Dom sa att vi skulle komma tillbaka på Torsdag, klockan 4.

Kul lixom, jag slutar 10 i 4 då..

Så jag kommer inte hinna dit. Men iaf, vi åkte till t-hälla igen,

gick in på hemköp,

köpte Choklad, chips och monster, bra träning helt ärligt.. ;p

Sen satt vi där på dom där kundvagnarna utanför, och moffa

Sen ringde vi Anton som va med Stefan coh frågade om dom ville va med oss :)

Då skulle Anton bara äta, sen skulle vi va med dom.

Sen så höll Emilia på att kissa på sig, så Emma messade Anton och frågade om hon kunde få låna hans toa, maha

Sen så gick vi hem till han, Emilia gick på toa

osv, sen gick vi ut :)

Vi va lite småflumm (a)

Vi ahde iaf fetan roligt,


orkar inte skriva mer



ha det bäst

puss♥

Schlänger in  två bilder från idag också.

Dagens outfit: svart adidaströja, svart tröja med typ nåt djur på,

röda jeans(mahahhahahahah)

      



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 januari 2011 13:27

Hi babes♥




Har inget att skriva utom,

-godmorgon :*

&

-jag är beroende av CodySimpson's låtar :)


Nu ska jag gå och packa tilll trääääningen med BÄSTA lite senare, ha de underbartbäst

puss!


Ni får den hära CodySimpson låten - iYiYi

Istället för en bild, YoutubeKLIPP here we go!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 januari 2011 22:07

Hellubitches!♥


Först, rubriken på det här inlägget- Förlåt!♥

~Dagens megadåliga uppdatering!

Sorry, den sög. Men har inte haft tid, har faktiskt spelat supermario! :p

Men iaf, jag ahr ätit PIZZA! Omg, inte bra.

Men imorgon börjar träningen! *gilla*


Ni förstår, jag, Emilia(Margareta)ElisabethLindström och Emma ska börja träna, och starten är imorn.


Dom går ju i skolan imorn, och jag är ledig. Så jag åker till T-hälla med 14.55 bussen, sen väntar jag på dom i skolan!

Sen åker vi dirr och tränar.


Jag vet att det bara är jag av oss 3 som är tjock.

men iallafall, nu ska jag inte sitta vid datorn någe mer.

eftersom den är i mammas och pappas sovrum och mamma ska sova!

Vi hörs, puss♥

Skriver imorgon, kanske innan, eller efter eller både och!

Ni vet att jag älskar er♥


Gårdagens outfit:

Röd mjukiströja, hellokittybyxor?!, vit t-shirt med röda converse och text på! en bild, som man knappt ser kläderna på men iaf...

  

dagens outfit: Ljusblå adidaströja, svart linne, hellokittybyorna ;p,

jamen ni behöver inte titta på mina bröst :)

  

Seriös? - ÅHHHHHHHHHHJA! mahaaha

 

Jag bjuder på den hära vackra bilden på Älskling och mig från idag, så blir ni glada? :* 

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 januari 2011 13:00

jag glömde skriva en sak,

 

glöm inte bort

 

omröstningen!

 

nu får ni för fanken ge er, rösta!

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 januari 2011 12:56

helllluuuuuu biaaaaaaaaaatcheees!


JAG ÄR TRÖTTTTTTT OCH ÖÖÖVERRHUNRIG!

om ni ville veta det.. annars, hhahahaha synd.

ni fick veta det endå :D

muaaahahahahahahahahahahahahahahahahah!


nej, fan jag orkar int, nu går jag och äter

pusssssssss ♥


skriver sen!

CCCCCCCCCCCCC YAAAAAAAAAAA LAAAAAATEEEEER BIAAAAAAAAATCHEEEEEEEEEEEEEES!

ni vet att jag älskar er.

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 januari 2011 20:03

Nu äre dags för Fångarna på fortet och julmust!

MAHAHAHAHA

Pussssssss, vi hörs,

ni vet att jag älskar er.


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 januari 2011 11:59

hej, ni får dagens outfit senare istället, orkar inte nu


jag har tråkigt, så ni får lite foton, nu ♥


Random, text

  Random, text - igen   haha, oseriös bild från igår ;p  

Något jag har ritat ;p

   

Något jag har ritat ;p - igen

   

Något jag har ritat ;p - igen

  något jag har ritat ;p - igen 

något jag har ritat ;p - igen 

  något jag har ritat ;p - igen   något jag har ritat - igen   

massa bilder från sexan, sommarn - bilden gjord bara för jag saknar alla från gammla klassen ENORMT mycket!

  

fröken struts och fröken ägg :) 

 haha, någon bild på mig ;p

    mattis på nyår :)   emilia på nyår :)

  mattis på nyår :)

emilia - nyår :)

    

finaste, underbaraste, Pommes och Digestiv♥

  

madeleineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
e

 

madeleineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  

madeleineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeee

madeleineeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  

madeleineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeee
 

maddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  

maddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  

madeleineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  

mahahaha, :)

 

nejmen! det är ju jag ;o  

 

mahahahahahahahahahahahahahahah 

åh, mig o ida :')

    

jag, julia, ida och emilia :')

Maha, dagen vi lekte fångarna i lekparken :')

jag sitter i en lekgrej :) 

   

också den dagen, emilia sitter i en annan sån :')

 

också då, julia sitter på marken :d 

  

då, sitter fortfarande i den där grejen,

mobba inte bilden!

jävligt tuff :) hahahahahahahahahahah

också den dagen :)

   

haha jag och julia , den dagen :)

   

jjjjullan , en av fångarna i lekparken :)

   

julia sitter i den dära grejen :) 

  jag sitter i den :)   haha igen :)   fångarna :') 

massa bilder på saker jag saknar!

öland 2010 

  öland 2010   bowlingen med bästa julia, ida och emilia :')   någon gång när sandra sovfte här :')

Emilia, samma dag som vi bowlade :')

    

julia samma dag som vi bowlade :')

  I sexan, bron och jag :')

bröllopsfoto :dddddddddddddddddddd

förra jullovet :'''''''''''''''''''''''''')

som spenderades med BÄSTA emiliaELISABETHlindström,

bästaaaaaaaaaaaaaaaaaa♥

  

typ precis innan vi skulle te öland :'), sommarn2010♥

 

Bästa, i sommras :') 

 

Jag med joels keps samma dag som collaget över

är ifrån! :')

   

bästaaa♥

  någon gång, när jag sovfte hos bv emiliaELISABETH♥   gammla klassen,♥  




nu hoppas jag att ni vart liiiiite glada iallafall :Dddddddddddddd

puss, hejdå

viiiiiiiiii hörs!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards